Pieski małe dwa / dogs

4 Apr

Moja ostatnia wizyta w Polsce bardzo mi się przydała.
Odwiedziłam rodzinę i przyjaciół, odpoczęłam, nabrałam dystansu oraz naładowałam się pozytywną energią.
Zwiedzałam Naszą piękną Ojczyznę, a w między czasie w mojej głowie rodziły się nowe pomysły.
Oto jeden z nich.

During my last visit in Poland I visited my family and friends.
I was traveling in Poland and getting now ideas for my handmade work.
This one is based on one of a Polish cartoon character – Reksio

Kto zgadnie jaka postać z kreskówki była inspiracją podczas projektowania tego oto pieska ??

dogs1
dogs2

6 Responses to “Pieski małe dwa / dogs”

  1. Asia-majstruje April 6, 2014 at 9:29 am #

    Ale cudaki! Świetnie się prezentują :)

  2. mogika April 4, 2014 at 6:02 pm #

    Cudne psiaki!! :)

  3. Cleo April 4, 2014 at 3:52 pm #

    Fajne te łaciate kundelki :)) Bardzo pomysłowo z tymi kolorkami, ale przecież nie mogłoby być inaczej :))
    udanego weekendu Kasiu

  4. N. April 4, 2014 at 3:51 pm #

    100% reksiowe wspomnienia z dzieciństwa :)

  5. duni April 4, 2014 at 1:39 pm #

    Your “Reksio” is adorable!! I love his patches :)

  6. nieprofesjonalna April 4, 2014 at 1:10 pm #

    dla mnie to jest ulepszona wersja mojego kochanego Reksia, ale nie znam się na współczesnych bajkach o pieskach, więc może to jakiś inny psiak. Tak, czy inaczej, pieski są cudne.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 181 other followers

