6 Mar

Kilka dni temu otrzymałam kolejne wyróżnienie od Ani z warsztatyniebieskiemigdaly, za które bardzo bardzo bardzo gorąco dziękuję.

Obdarowana osoba ma zastosować się do następujących zasad:
1. Umieścić linka do bloga osoby, od której otrzymałam nominację
2. Wkleić logo na swoim blogu
3. Napisać 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie
4. Nominować 10 kolejnych osób.

1) jestem z tych niecierpliwych
2) mam sto pomysłów na minutę
3) przeważnie zapominam dodać sól do jedzenia
4) kiedy zaczynam opowiadać jakąś historię, wplątam kolejną, potem kolejną i tak końca nie widać. Generalnie jestem gadułą
5) najchętniej nie ruszałabym sie z domu zimą
6) nie znoszę ubierać się elegancko, zawsze ten sam styl bez wględu na skalę uroczystości
7) zasypiam przy oglądaniu niektórych (mojej połówki zdaniem) interesujących filmów

A oto nominacje :

zzielonegokufra
hendmejdbajkejt
takaya-scrapuje
agea-happiness
katkatorebki
niespokojnadusza-delfina7
agnieszkaarnold
xlemonlovelyx
anamarko
arine-art

5 Responses to “”

  1. kiosc March 7, 2012 at 11:59 pm #

    dziękuję i pozdrawiam Was obie 🙂

  2. agea March 7, 2012 at 10:12 pm #

    gratuluję i dziękuję za wyróżnienie:)
    pozdrawiam

  3. Ania March 7, 2012 at 9:55 pm #

    Cha cha, też zasypiam w podobnych okolicznościach! Nie cierpię marznąć a z konwersacją to wiesz jak jest… 🙂

  4. kiosc March 7, 2012 at 4:43 pm #

    dziękuję 🙂

  5. Asia-majstruje March 7, 2012 at 3:03 pm #

    gratuluję wyróżnienia!

Leave a Reply

