wygrałam / I won

12 Apr

Właśnie się dowiedziałam, że wygrałam nagrodę niespodziankę w candy u

rozowebabelki

Bardzo się cieszę, bo Pink Bubbles tworzy przepiękne cudowności. Uwielbiam ten styl i już się nie moge doczekać niespodzianki.

I just found out that I had won suprise at candy in

rozowebabelki

I am very happy, because Pink Bubbles creates beautiful things. I love this style and I can not wait be surprised.

4 Responses to “wygrałam / I won”

  1. Asia-majstruje April 21, 2012 at 6:38 pm #

    Gratulacje🙂

    • kiosc April 23, 2012 at 5:33 pm #

      dziękuję Asiu🙂

  2. Anna Krymarys - Godyń April 17, 2012 at 9:44 pm #

    Gratulujemy (Paweł siedzi obok). Sama się zasadzałam na cadny u Pink Bubbles😉

    • kiosc April 17, 2012 at 10:41 pm #

      hehe dzięki🙂 Ja tez się bardzo cieszę z wygranej, tym bardziej, że lubię prace Pink Bubbles. No i dzięki jeszcze raz, że dałas mi znać🙂

Leave a Reply

