cover of PhD thesis / okładka pracy doktorskiej

24 Apr

Dawno mnie tu nie było, ale już jestem. Przyczyna mojej długiej nieobecności na blogu jest prosta, otóż w tym roku tak sie fajnie złożyło, że miałam okazję obchodzić dwukrotnie Wielkanoc. Pierwszą w Polsce, a drugą w Grecji. Spędziłam czas z rodziną oraz przyjaciółmi, obchodziłam Święta na dwa różne sposoby, skosztowałam innych potraw, generalnie były to cudowne podwójne Święta Wielkanocne

Dodatkowo właśnie z Grecji przywieźliśmy świeżo wydrukowaną pracę doktorska mojego chłopaka. Nieskromnie to zabrzmi, lecz muszę się pochwalić, że jestem autorką okładki oraz kilku ilustracji, które znajdują się wewnątrz.

I haven’t been here for a while, but I am back. Cause of long absence from my blog is simple, this year happened that I had the opportunity to celebrate Easter twice. The first was in Poland and second in Greece. I spent time with family and friends, celebrated the holidays in two different ways, tasted other dishes,  generally that were two wonderful Easters.

In addition, we just brought from Greece the freshly printed PhD thesis of my boyfriend. Although it might sound immodest of me, I have to say I’m the designer of the cover and of several illustrations inside.

4 Responses to “cover of PhD thesis / okładka pracy doktorskiej”

  1. Asia-majstruje May 2, 2012 at 9:54 pm #

    Gratuluję! Teraz już tylko egzaminy i obrona, ale przy napisaniu rozprawy to pewnie pikuś 🙂

    • kiosc May 2, 2012 at 10:14 pm #

      dziękuję 🙂 na szczęście już dawno po egzaminach i obronie

  2. kiosc April 26, 2012 at 9:15 pm #

    🙂

  3. Anna Krymarys - Godyń April 26, 2012 at 6:44 pm #

    Pani Doktorowa!!! ;P

Leave a Reply

