baby toys / przytulanki dla dzieci

25 Apr

Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pomysł uszycia pluszaków dla dzieci. Po długim wypoczynku o którym pisałam wczoraj, bardzo stęskniłam sie za pracą, więc jak tylko mogłam, natychmiast zabrałam sie do tworzenia. I tak właśnie powstały słoń i rybka. Uszyte są ręcznie z kolorowego materiału, wypchane wkładem do poduszek, dzięki czemu są zabawne i mięciutkie.

Some time ago I had in my head the idea of sewing soft baby toys. After the long rest about which I wrote yesterday, I really missed my work, so I started immediately creating. And so I made elephant and fish. They are hand made of colourful material, stuffed with a special pillow filling. They are cute and soft.

2 Responses to “baby toys / przytulanki dla dzieci”

  1. kiosc April 26, 2012 at 9:14 pm #

    moga służyć jako poduszki🙂

  2. Anna Krymarys - Godyń April 26, 2012 at 6:42 pm #

    Wspaniłe! Ja bym się przytulała🙂

Leave a Reply

