bracelets / bransoletki

12 May

Od kąd zaczęłam szyć pluszaki dla dzieci, coraz bardzej zaczęła podobać mi się zabawa z kolorowymi materiałami. Moje eksperymenty doprowadziły mnie do stworzenia takich oto bransoletek. Są one wykonane z kolorowych tkanin, ozdobione sznurkami, rzemykami, kolorowymi wstążkami lub koralikami.

Since I began sewing soft toys for kids, it became more pleasing for me to play with colored materials. My experiments led me create these bracelets. They are made of colored fabric, decorated with strings, leather cords, colorful ribbons or beads.

2 Responses to “bracelets / bransoletki”

  1. Deilephila May 12, 2012 at 12:24 pm #

    Świetne!!!
    Az mi sie takiej zachciało:D
    Pozdarwiam

    • kiosc May 13, 2012 at 1:57 pm #

      🙂 dziękuję, to mój najnowszy projekt

Leave a Reply

