Tea house & an award / podajnik na herbatę & wyróżnienie

17 May

Jakiś czas temu zostałam właścicielką ślicznego podajnika na herbatę. Jest on bardzo funkcjonalny i doskonale prezentuje sie w mojej kuchni  jest wręcz do niej stworzony. 🙂
Wykonała go Ani z blogu warsztatyniebieskiemigdaly, a ja zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Zapraszam do odwiedzin w niebieskich migdałach, znajdziecie tam wiele innym przepięknych i doskonale dopracowanych w każdym szczególe prac, wykonanych technikami decoupage oraz soutache.

Some time ago I became the owner of a lovely tea house. It is very functional and looks great in my kitchen, I would even say that is created for it. 🙂
Made by Ania from blog warsztatyniebieskiemigdaly, and I fell in love from the first sight.
I welcome you to visit niebieskie migdały, you will find there many other beautiful and perfectly made things in every detail, made in decoupage and soutache techniques.

Przy okazji sie pochwalę, że jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie od tej samej Ani. Niestety kompletnie zapomniałam umieścić informacje o nim. Bardzo przepraszam i już nadrabiam zaległości. Bardzo, bardzo bardzo gorąco dziękuję za nie jeszcze raz.

On the occasion I have to say that some time ago I received an award from the same Ania. Unfortunately I totally forgot to put information about it. I’m very sorry, and now catching up. Thank you very, very, very much for it one more time.

4 Responses to “Tea house & an award / podajnik na herbatę & wyróżnienie”

  1. Asia-majstruje May 18, 2012 at 9:12 pm #

    Gratuluję wyróżnienia!

  2. kiosc May 17, 2012 at 8:52 pm #

    prosze bardzo 🙂 a podajnik jest po prostu rewelacyjny 🙂

  3. Anna Krymarys - Godyń May 17, 2012 at 5:38 pm #

    Bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło! 🙂
    I cieszę się, że podjanik służy…

Leave a Reply

