recycled box & decoupage / pudełko z odzysku & decoupage

15 Jun

Nigdy wcześniej nie próbowałam techniki decoupage, ale po warsztatach w niebieskich migdałach, u Ania z blogu warsztatyniebieskiemigdaly w których miałam ogromną przyjemność wziąć udział postanowiłam i ja coś stworzyć. Ania prowadzi zajęcia w Krakowie w bardzo uroczej pracowni, gdzie nawet najbardziej niecierpliwe osoby, nauczą się czegoś nowego. Oto moja pierwsza praca w stylu decoupage, pudełko z odzysku ozdobione folkowym motywem prosto z Krakowa.

I’ve never tried the decoupage technique before, but after the workshop in blue almonds, which Anna from the warsztatyniebieskiemigdaly blog leads, in which I had the great pleasure to take part, I decided to create something. Anna teaches in Krakow in a very charming studio, where even the most impatient person will learn something new. This is my first job in the style of decoupage, a recycled box decorated with a folk motif straight from Krakow.

4 Responses to “recycled box & decoupage / pudełko z odzysku & decoupage”

  1. Deilephila June 15, 2012 at 3:49 pm #

    wyszło świetnie!!

  2. Anna Krymarys - Godyń June 15, 2012 at 2:57 pm #

    No, no – jestem dumna z efektów! :))) Sugerowała bym wydzieranie zamiast wycinania bo poczepiać się o coś trzeba ;p

    • kiosc June 16, 2012 at 12:50 pm #

      nastepnym razem się poprawię 🙂

Leave a Reply

