blog Sen Mai – technika DIY: jak uszyć słonika przytulankę

4 Jul

Jakiś czas temu zostałam wybrana do współpracy z blogiem maiadream.
W każdy wtorek cztery dziewczyny:
katszy
worqshop
sztukastudiowania
oraz ja będą prezentowały różne techniki DIY.

W ten wtorek na blogu maiadream pojawiła się przygotowana przeze mnie technika DIY: jak uszyć słonika przytulankę.

Zapraszam na bloga Sen Mai 🙂
maiadream-technika-diy-jak-uszyc-sonika

3 Responses to “blog Sen Mai – technika DIY: jak uszyć słonika przytulankę”

  1. kiosc July 6, 2012 at 10:18 am #

    dziękuję, jesteście kochane 🙂 bardzo mi się podoba współpraca z blogiem Sen Mai

  2. Anna Krymarys - Godyń July 5, 2012 at 4:53 pm #

    Fajny tutorial 🙂 Gratuluję!

  3. Deilephila July 5, 2012 at 4:05 pm #

    wodziałam cię! i jestem z Ciebie dumna:D

Leave a comment