handmade slippers / pantofle

12 Jan

Kiedy wróciłam do domu po świąteczniej przerwie uświadomiłam sobie, że nie ma dobrych ciepłych pantofli. Chciałam je kupić, ale niestety często tak mam, że coć sobie wykreuję w głowie i staram się znależć dokładnie takie. Niestety to coś albo jeszcze nie istnieje, albo przerasta moje możilwości finansowe albo po prostu nie mogę tego znależć. Co więc w tej sytuacji pozostaje zrobić? Można np. sobie je uszyć.

Tak też zrobiłam, szycie kapci okazało się łatwe i przyjemne. Wkrótce postaram się opublikować tutorial, może komuś sie on przyda.
Efekt bardzo zadowalający, są mięciutkie i cieplutkie, a oto właśnie mi chodziło.
Nie wiem jak wam, ale mi bardzo się moje nowej pantofle podobają.

When I came back from the Christmas brake, I realised that I don’t have good, warm slippers. I wanted to buy some, but I‘m not a good person to shop. Very often I create something in my head and then I try to find exactly this. But unfortunately sometimes this thing doesn’t exist, its way too expensive or I just can’t find it. What to do in this case?
Make it myself.

And this is what I did. Sewing slippers was nice and simple. I will publish a tutorial soon, maybe it will be useful for somebody.
The result is really great, they are warm and soft and this is what I was trying to get.
I don’t know about you but I like them a lot.

1

j

8 Responses to “handmade slippers / pantofle”

  1. Made by AJ January 14, 2013 at 11:51 pm #

    Ale piękne pantofelki! A na dodatek ciepłe!

    • kiosc January 15, 2013 at 7:13 pm #

      nawet bardzo ciepłe !! takie w sam raz🙂

  2. Magda Fou January 12, 2013 at 6:45 pm #

    Kasia, czekam z niecierpliwością na tutorial!!!! Są piękne!!! też sobie takie uszyję, jeśli zdradzisz jak je zrobiłaś:))) buziaki!!!

    • kiosc January 13, 2013 at 12:53 pm #

      Dzięki !! A do tego bardzo cieplutki i wygodne. Wkrótce zdradzę jak je zrobiłam

  3. Asia-majstruje January 12, 2013 at 9:42 am #

    Wyglądają ślicznie, już takie wiosenne!
    Mam podobnie, bliscy wtedy powtarzają, że takiego czegoś jak sobie wymyśliłam “jeszcze nie wyprodukowali”🙂
    Buziak!

    • kiosc January 12, 2013 at 2:29 pm #

      dzięki🙂
      hehe, czyli doskonale mnie rozumiesz

  4. Cleo January 12, 2013 at 8:59 am #

    Świetne są! Koniecznie wrzuć tutorial, jestem bardzo ciekawa!

    • kiosc January 12, 2013 at 2:30 pm #

      dziękuję🙂 Fotki są, muszę dołączyć opis i tutorial wkrótce sie pojawi

Leave a Reply

