“bike” painting / “rower” obraz

18 Jan

Mój najnowszy obraz malowany akrylami. Wielkość 24/30 cm.

My latest painting, acryl, size 24/30 cm.

1

2

3

6 Responses to ““bike” painting / “rower” obraz”

  1. Asia-majstruje January 18, 2013 at 8:27 pm #

    Prześliczny! Ileż Ty masz talentów!

    • kiosc January 18, 2013 at 8:40 pm #

      dzięki Asiu🙂

  2. Magda Fou January 18, 2013 at 4:34 pm #

    świetny obraz!! chciałabym mieć taki prawdziwy rower:)

    • kiosc January 18, 2013 at 8:44 pm #

      Moja babcia kiedyś poprosiła mnie żeby wywiozła jej stary rower na złom. I w ten oto sposób stałam się posiadaczką świetnego roweru, który wymalowałam na czarno. Teraz czeka aż mu domaluję pomarańczowe kreski, bo chcę żeby wyglądał jak pszczoła🙂

  3. Duni January 18, 2013 at 11:38 am #

    Wow, you’re so talented! Love the pretty bicycle🙂
    have a wonderful weekend,
    Duni xo

    • kiosc January 18, 2013 at 8:45 pm #

      Thank you so much Duni.
      Have a nice weekend too

Leave a Reply

