photo challenge – fun / zabawa !!

5 Feb

1

Dla mnie najlepsza zabawa jest kiedy tworzeę coś nowego, szyję, maluję, projektuję. Otoczona kolorowymi materiałami, farbami, koralikami świetnie się bawię.

For me the best fun is when I create something new. I sew, paint, design. Surrounded by colorful fabrics, colors, beads I have a lot of fun.

23 Responses to “photo challenge – fun / zabawa !!”

  1. Agnesss February 6, 2013 at 11:06 am #

    Też jestem zwolenniczką szerokopojętego koloruuuu i czasami dostaję zawrotów głowy, jak wszystkiego jest za dużo wokół mnie:)
    Fajne to lutowe wyzwanie, może następnym razem i ja się skuszę…
    🙂

  2. Agnieszka February 5, 2013 at 11:25 pm #

    Amen rzec powinnam! Amen!

  3. Tina February 5, 2013 at 10:55 pm #

    fajna, twórcza zabawa

  4. kadaarka February 5, 2013 at 10:03 pm #

    Popieram, najlepsza zabawa jest, kiedy samemu uda się coś stworzyć. I jest to jeszcze dla nas ładne. Ile satyswakcji!

    • kiosc February 5, 2013 at 10:42 pm #

      dokładnie, taka dumna jestem z siebie jak coś nowego stworzę hehe🙂

  5. jo@śka February 5, 2013 at 9:52 pm #

    Tak, to rzeczywiście super zabawa!!!

    • kiosc February 5, 2013 at 10:43 pm #

      dla mnie zdecydowanie tak🙂

  6. żaneta February 5, 2013 at 9:09 pm #

    Jakie cudowności! Najlepsza zabawa pod słońcem – robić to co się lubi!
    Pozdrawiam Kasiu =*

    • kiosc February 5, 2013 at 10:40 pm #

      Dzięki i uściski

  7. Magda Fou February 5, 2013 at 2:32 pm #

    no widzisz… to tak jak ja…

    • kiosc February 5, 2013 at 2:48 pm #

      mogłabym szyć, malować itp. całymi dniami i nocami🙂

  8. Dominika February 5, 2013 at 2:26 pm #

    I o to chodzi! To chyba bardzo dużo mówi o człowieku – jeśli umie się zajmować sam sobą i przy tym świetnie się bawić. Nie wspominając już o wymiernych efektach takich zabaw!🙂

    • kiosc February 5, 2013 at 2:46 pm #

      o tak, na brak kreatywnośći nigdy narzekać nie mogę. Zawsze coś nowego do zrobienia po głowie mi chodzi

  9. Jagodzianka February 5, 2013 at 1:29 pm #

    Ja również jak to dziecko…czekam z niecierpliwością, aż te moje maluchy zasnął i z wypiekami na twarzy biorę sie za papierki, farby, drewienka i się bawię😉

    • kiosc February 5, 2013 at 2:42 pm #

      a ile przy tym radości

  10. Aleksandra Cos o literach February 5, 2013 at 1:05 pm #

    Jestem pełna zrozumienia:)

    • kiosc February 5, 2013 at 2:40 pm #

      🙂 hehe widzę, że nas więcej takich jest

  11. Cleo February 5, 2013 at 10:31 am #

    Zamykasz się pewnie wówczas w swoim małym świecie , zapominając o całej tej reszcie.
    Dobrze jest mieć hobby, który odrywa Cię od codzienności:)

    • kiosc February 5, 2013 at 2:39 pm #

      cieszę się, że to moje hobby jest dużą częścią mojej codziennośći

  12. Groszek February 5, 2013 at 10:14 am #

    Faktycznie, przy takich różnorodnych i kolorowych materiałach zabawa może byc fantastyczna🙂

    • kiosc February 5, 2013 at 2:38 pm #

      dokładnie, teraz jest tak ogromny wybór kolorowych materiałów, dodatków itd, czasem nie wiadomo na co się zdecydować🙂

  13. Urszula Phelep February 5, 2013 at 10:06 am #

    Rozumiem Cie doskonale Kasiu! :))

Leave a Reply

