Vienna – notes / notebook

19 Feb

Od kiedy przeprowadziłam się do Wiednia zaczęłam zbierać ulotki, wizytówki z miejsc, które moim zdaniem warto odwiedzić. W mojej kolekcji znajdują się zatem informacje o muzeach, restauracjach, knajpkach, które odwiedzamy wieczorami oraz adresy moich ulubionych sklepików z materiałami. Cały ten zbiór zawarłam w wykonanym przeze mnie notesie, który wciąż na bieżąco uzupełniam.

When I moved to Vienna, I started gathering all folders and visit cards from the places I think is worth to see. So in my collection there is information about museums, restaurants, pubs and my favourite shops where I buy fabrics and craft supplies. From all these things I have made a notebook which is replenished all the time

1

2

8 Responses to “Vienna – notes / notebook”

  1. Kasiu February 20, 2013 at 12:54 pm #

    chyba też sobie tak pogrupuję te wszystki walające się po domu karteluszki
    fajna pamiątka i nie wygląda jak sterta śmieci (jak te moje ulotki, co je wszędzie zbieram i nie wiem gdzie wsadzić)

    • kiosc February 20, 2013 at 3:02 pm #

      Tak notes to w rezultacie również fajna ozdoba no i w sumie łatwo go zrobić. Wystarczą kartki, dziurkacz, sznurek no i oczywiście nasze ulotki itp.

  2. Aleksandra Cos o literach February 19, 2013 at 5:10 pm #

    Świetny pomysł. Mnie zawsze brakowało konsekwencji do reliazacji takich pomysłów.

    • kiosc February 19, 2013 at 10:58 pm #

      Rozumiem Cię doskonale. U mnie sterta ulotek, wizytówek itd. najpierw przerzucana była z jednego miejsca na drugie zanim zabrałam się do porządków.

  3. Brujita - Kasia February 19, 2013 at 12:45 pm #

    Super pomysł z tym notesem…
    Marzy mi się wizyta w Wiedniu… też kocham podróże…

    • kiosc February 19, 2013 at 1:36 pm #

      Dzięki🙂 Notes jest bardzo praktyczny, przydatny, gdy odwiedzają nas kolejni goście. Jeśli nie byłaś, koniecznie się wybierz, Wiedeń jest warty zobaczenia.
      Pozdrawiam cieplutko

  4. Cleo February 19, 2013 at 10:03 am #

    Ooo…to zupełnie jak mój scrapbook, mam w nim też wszystkie ulotki z miejsc w którym byłam🙂 Pieknie wygląda.

    • kiosc February 19, 2013 at 11:14 am #

      Ten jest tylko o Wiedniu. Mam też podobny do tego, który ty zaprezentowałaś, gdzie znajdują się mapki, zdjęcia i ulotki z podróży.

Leave a Reply

