clutch bag / podręczna torebka

21 Feb

Ostatnie dwa tygodnie spędziłam na szyciu maskotek oraz lalek. W wolnym czasie postanowiłam zrobić także coś dla siebie i tak oto powstała ta mała podręczna torebka. Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podoba.

Last two weeks I spend on sawing toys and dolls. In my free time I decided to make something for myself so I made this cute clutch bag. I don’t know what about you, but I like it a lot.

1

Kilka dni temu dostałam wyróżnienie od photo-grafiki
Bardzo ale to bardzo za nie dziękuję, jest mi niezwykle miło.
Całkiem niedawno otrzymałam to samo wyróżnienie od Agnes, warunki już raz spełniłam, więc tym razem tylko za nie podziękuję !!!

A few days ago I received a creative blog award from photo-grafiki
Thank you, thank you so much, you made me very happy.
Quite recently I received the same award from Agnes, so I fulfilled all the conditions so this time I will just say thank you!!!

creative blog award

5 Responses to “clutch bag / podręczna torebka”

  1. Ania February 24, 2013 at 2:04 pm #

    Świetna! Grauluję poszerzania warsztatu 😉

  2. Erica February 22, 2013 at 3:38 pm #

    This is very cute! I’m learning how to sew and have been thinking about trying to make something like this for myself too!

    • kiosc February 22, 2013 at 7:30 pm #

      It was very easy to make . The only difficult part was that, I had to figure out how to sew a zipper for the first time.

  3. Karolina February 21, 2013 at 5:22 pm #

    Bardzo ladna:) Latwo sie szyje a jaki efekt, no nie? pozdrawiam Cie serdecznie! // k

    • kiosc February 21, 2013 at 7:45 pm #

      Dzięki 🙂 Teraz już szycie idzie mi całkiem nieżlo, choć tym razem czekało mnie nowe wyzwanie, po raz pierwszy wszywałam zamek. Na szczęście wszystko poszło jak należy, a ja mam przynajmniej pewność, że nikt drugiej takiej torebki nie ma 🙂

Leave a Reply

