Have a great week !!!

25 Feb

Jak Wam minął weekend ??
Aktywnie na łonie natury, czy raczej w domowym zaciszu w oczekiwaniu na wiosnę??

Ja w sobotę zapakowałam misie, lalki i inne akcesoria dla małych chłopców i dziewczynek do mojej ulubionej walizki i spędziłam pół dnia w TOP kinie, gdzie organizowany był targ rzeczy dla dzieci. Czas spędzony w towarzystwie mam i ich pociech, minął mi bardzo przyjemnie, a moje ręcznie robione prace chyba się spodobały, bo do domu wróciłam z o połowę lżejszą walizką.

Niedziele spędziłam tak jak lubie, czyli leniwie.

How was your weekend??
Active in nature or calm at home waiting for spring??

On Saturday I packed all my toys, dolls and accessories for little boys and girls to my favourite suitcase and I went to TOP kino where a kids market was held. I spend very nice time together with mums and their kids and I think my hand made work was liked because I went back home with a half lighter suitcase.

Sunday I spend as I like, so very lazy.

007
008
009

Miłego tygodnia Wam życzę !!!
Have a nice week !!!

16 Responses to “Have a great week !!!”

  1. Ania February 25, 2013 at 9:51 pm #

    Cha cha – taka różnica między targami tu i tam 😉
    Super wesoła walizka! Mam nadzieję, że nie przekroczyłaś piątaka 😉

    • kiosc February 25, 2013 at 10:20 pm #

      To były moje pierwsze targi tutaj i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, było super. Piątaka przekroczyłam i to całkiem sporo, chyba się będę musiała przed babcią tłumaczyć 🙂

  2. Magda Fou February 25, 2013 at 1:50 pm #

    piękne są, na pewno pierwsza uciekła zezowata sowa, genialna jest:))
    a w Rzymie cały weekend oberwanie chmury, więc żadnych szaleństw…
    czekamy więc wszyscy na słoneczną wiosnę….

    • kiosc February 25, 2013 at 3:27 pm #

      Zezowata sowa wróciła ze mna do domu, ale w sumie sie cieszę, bo strasznie ją lubię 🙂
      No to widzę, że pogoda nigdzie nie rozpieszcza

  3. żaneta February 25, 2013 at 10:15 am #

    Kasiu no to gratuluję 😉 Cudowna ta Twoja walizka, kupiłam bym całą 😉
    Zdecydowanie lepsze te pluszaczki od tych zabawek sprzedawanych w sklepach.
    Śliczne =*

    • kiosc February 25, 2013 at 3:30 pm #

      W sklepach cieżko teraz znależć coś co nie jest produkowane w Chinach, a niestety często wychodza kolejne informacje, że coś z tymi zabawkami jest nie tak, jakies szkodliwe elementy, domieszki itp

  4. art attack {be inspired} February 25, 2013 at 10:14 am #

    I świetnie ! Ja weekend spędziłam pracując nad licencjatem… W zasadzie teraz każdy dzień wygląda podobnie 🙂
    Pozdrowienia!

    • kiosc February 25, 2013 at 3:32 pm #

      No tak, byłam u Ciebie na blogu i widziałam, ze cieżko pracujesz, ale przynajmniej już wiesz jak będziesz świętowała obronę 🙂

  5. Cleo February 25, 2013 at 9:50 am #

    Nie dziwie się , ze poszły jak swieże bułeczki, przynajmniej część z nich 🙂
    Takie prace , w dodatku stworzone ręcznie, zawsze cieszą.
    Niedziela zupełnie jak u Ciebie – leniwie! 🙂

    • kiosc February 25, 2013 at 3:33 pm #

      Taką niedzielę bardzo lubię, ale tylko zimą, wiosną, latem jest już bardziej aktywnie 🙂

  6. Karolina February 25, 2013 at 8:47 am #

    Strasznie jestem wymęczona. Właściwie od czwartku w biegu, rozjazdach, trochę przyjemności przy okazji tez było, ale padam na twarz. Dobrze że poniedziałek, chciałoby się rzec:))

    Sówka genialna!!! Wszystkie zresztą są świetne.

    miłego dnia! // k

    • kiosc February 25, 2013 at 3:36 pm #

      Czyli bardzo pracowity weekend za Tobą.
      Miłego i mniej zabieganego tygodnia zatem życzę 🙂

  7. ola February 25, 2013 at 12:36 am #

    Lalki, misie są piękne i jakie kolorowe, nic tylko je przytulać!
    Weekend jak zwykle czynnie z moimi dziewczynkami, zawsze taki mam i nie tylko weekend;))

    • kiosc February 25, 2013 at 3:38 pm #

      Dziękuję 🙂 Można przytulać ile sie zapragnie.

  8. Jagodzianka February 25, 2013 at 12:24 am #

    Ja spędziłam na świeżym powietrzu: pełnym śniegu.
    Pluszaki są cudne, nic dziwnego ,ze sie sprzedały!

    • kiosc February 25, 2013 at 3:39 pm #

      U nas śniegu też pod dostatkiem. Dziś juz powoli się topi i znika.
      Dziękuję, bardzo się cieszę, że moje prace się podobają

Leave a Reply

