OSLO – wednesday on a trip / środa w podróży

27 Feb

1

2

3

4

5

6

7

10 Responses to “OSLO – wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. ola February 28, 2013 at 12:41 am #

    Marzy mi się;)
    Ale marzenia się spełniają;)
    Piękne zdjęcia!

    • kiosc February 28, 2013 at 11:30 am #

      Dokładnie !! Marzenia się spełniają !!!

  2. art attack {be inspired} February 27, 2013 at 5:48 pm #

    Marzy mi się podróż do Oslo! W ogóle mam ochotę na jakiś krótki wojaż. A dzięki/przez Twoje środy w podróży poczułam dziś że czas pędzi jak szalony… Pozdrowienia!

    • kiosc February 27, 2013 at 10:54 pm #

      O tak wiem o czym myślisz, mi też sie wydaje, że czas pędzi ostatnio jak szalony. Ja ochote na podróż, wypad itp mam zawsze 🙂

  3. Cleo February 27, 2013 at 2:38 pm #

    Kiedyś chciałam wybrać się do Oslo. Znalazłam tani bilet i stwierdziłam , że na długi weekend jak znalazł, przeraziły mnie jednak skutecznie ceny hoteli w centrum, a że planowałam leciec sama, zmieniłam kierunek na tańszy 😀

    • kiosc February 27, 2013 at 3:20 pm #

      Oslo i cała Norwegia jest niesamowicie droga. Hotele, jedzenie, przejazdy…
      Ja wraz z koleżanką przejechałyśmy ponad 1300 km autostopem i spałyśmy w namiocie, więc jedynym wydatkiem było jedzenie

  4. Jagodzianka February 27, 2013 at 12:40 pm #

    Piękne zdjęcia! Chętnie bym tam pojechałą!

    • kiosc February 27, 2013 at 3:20 pm #

      Dziękuję, a Norwegia jest przepiękna, im dalej na północ tym piekniej

  5. żaneta February 27, 2013 at 12:31 pm #

    Muszę się tam wybrać tego lata. Ryanairem to tylko godzinka, a bilet kosztuję niecałą stówkę. Piękne miasto! W sumie Norwegia to marzy mi się już od dawna, ale zawsze wyskakuję coś. Chodź nie powiem, że w tym roku jest na liście, więc chyba w końcu tam zawitam 😉
    Śliczne zdjęcia Kasiu 😉
    Cudownego dnia!

    • kiosc February 27, 2013 at 3:25 pm #

      Dokładnie, Ryanair ma bardzo tanie loty do Oslo.
      Ja byłam zachwycona Norwegią, szczególnie północną częścią Lofoten. W przyszłym tyg opublikuję zdjęcia z tego pięknego regionu Norwegii

Leave a Reply

