SPRING ON ETSY ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

3 Mar

1

1.www.etsy.com/shop/DDSLLGirlsStore
2.www.etsy.com/shop/PeriDotbyDuni
3.www.etsy.com/shop/marysza
4.www.etsy.com/shop/TreeHornDesign
5.www.etsy.com/shop/TheSilverFeather
6.www.etsy.com/shop/UlaBazaar
7.www.etsy.com/shop/UpperTiny
8.www.etsy.com/shop/OOAKjewelz

12 Responses to “SPRING ON ETSY ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. art attack {be inspired} March 3, 2013 at 10:32 pm #

    Aleee śliczności! Mi przede wszystkim te woreczki wpadły w oko !

  2. Magda Fou March 3, 2013 at 8:35 pm #

    fajniusie…🙂

  3. żaneta March 3, 2013 at 2:43 pm #

    Bransoletka cudna!

    • kiosc March 3, 2013 at 5:42 pm #

      Fantastyczna, zakochałam się chyba we wszystkich w ich sklepie na Etsy

  4. Duni March 3, 2013 at 9:57 am #

    What a lovely surprise this morning🙂
    Very pretty collage – thank you so much!!
    Duni xo

    • kiosc March 3, 2013 at 12:26 pm #

      I am glad that you like it🙂

  5. Kadarka March 3, 2013 at 9:55 am #

    Bardzo pozytywne kolory. Pani na pierwszych zdjęciu chyba idzie piechotą do wiosny🙂.

    • kiosc March 3, 2013 at 12:28 pm #

      🙂 jak ją tylko zobaczyłam, wiedziałam, że musi się pojawić w mojej wiosennej kolekcji

  6. Cleo March 3, 2013 at 9:27 am #

    Każda wariatka ma w głowie kwiatka – tak mawiał mi Ojciec , gdy chodziłam w wianku na głowie i tak też, te słowa skojarzyły mi się z pierwszym zdjeciem🙂

    • kiosc March 3, 2013 at 12:29 pm #

      Świetny pomysł, może czas wypromować wianki na głowie na wiosnę🙂

  7. Karolina March 3, 2013 at 12:12 am #

    Alicja z krainy czarow jest cudowna!!

    • kiosc March 3, 2013 at 12:30 pm #

      moja faworytka🙂

Leave a Reply

