PHOTO CHALLENGE & FOLK STYLE

4 Mar

Dzień 1 wyzwania fotograficznego na bogu www.senmai.pl/wyzwanie-fotograficzne/
Ulubiona pora dnia….. to oczywiście wieczór spędzany z moim Wa przy kawie i ciasteczku oraz ulubionym serialu.

Day 1 photo challenge on www.senmai.pl/wyzwanie-fotograficzne/ blog
Favourite time of the day……is the evening spent with my Wa, coffee, cookies and favourite series.

001

Kilka dnie temu Maria na swoim blogu cleo-inspire zaprezentowała dekoracje, dodatki zainspirowane polskim wzornictwem folkowym. Uświadomiłam sobie, że w moim mieszkaniu znajduje się kilka rzeczy, które wykonałam lub ozdobiłam za pomocą pięknych papierów z motywem folkowym przywiezionych z Krakowa.

Few days ago Maria from cleo-inspire blog presented decorations and accessories, inspired by polish folk style. I have realised, that in my flat there are a few things which I have made or decorated using beautiful folk motif paper from Cracow.

folk

Stolik, pudełeczka oraz bransoletka powstały metodą decoupage, a pocztówki zakupione w sklepiku z pamiątkami wiszą na ścianie.

A table, boxes and a bracelet made by me using the art of decoupage and postcards bought in the gift shop are hanged on the wall.

A wy lubicie rzeczy w takim stylu??

Do you like polish folk style??

26 Responses to “PHOTO CHALLENGE & FOLK STYLE”

  1. Hady-Surowiec June 8, 2015 at 8:52 pm #

    Świetne motywy, słowiańskie koguty w takich kolorkach – po prostu rewelacja.

  2. Ela March 5, 2013 at 8:58 am #

    Nie mam nic z tych krakowskich wzorów!! a mieszkałam tam naście lat….Musze nadrobić! Dzięki za przypomnienie!

  3. Kasia March 4, 2013 at 10:52 pm #

    Nie mam nic w takim stylu, ale muszę to zmienić bo jest przepiękny🙂

    • kiosc March 4, 2013 at 11:10 pm #

      Ja też długo nic nie miałam, aż do momentu, kiedy koleżanka z Grecji zachwyciła się nimi i uświadomiła mi jakie to cudowności w Polsce mamy

  4. Urszula Phelep March 4, 2013 at 9:28 pm #

    Przepiękne są te wzory!!

    • kiosc March 4, 2013 at 11:07 pm #

      Prawda!!! niesamowie!! za miesiąc znów jadę do Krakowa, więc pewnie zakupię kolejne skarby

  5. Kadarka March 4, 2013 at 8:54 pm #

    Świetna bransoletka. Mam też serwetkę w folkowym stylu, próbowałam ozdobić świeczniki metodą decoupage i niestety, nadruk się rozmywa pod wpływem kleju. Serwetka wraca do swoich pierwotnych funkcji🙂.

    • kiosc March 4, 2013 at 11:07 pm #

      Do decoupage użyłam papieru opakunkowego, więc nie miałam problemów z nakładaniem. Z tego co wiem ozdabianie za pomocą serwetek jest zdecydowanie bardziej pracochłonne i wymaga masę cierpliwości.

  6. rumianek March 4, 2013 at 8:31 pm #

    Folkowe wzory jak najbardziej :))

    • kiosc March 4, 2013 at 8:42 pm #

      Super !!! Ja tez bardzo je lubię jako dodatek do wnętrza

  7. art attack {be inspired} March 4, 2013 at 8:21 pm #

    Cudne folkowe wyroby!
    Ciekawi mnie który jest Twoim ulubionym serialem ;))
    Pozdrowienia!

    • kiosc March 4, 2013 at 8:31 pm #

      Dzięki, to zasługa łądnego papieru, specem od decoupageu to ja zdecydowanie nie jestem
      A ulubiony serial to oczywiście przyjaciele, oglądamy znów, po raz kolejny🙂

  8. Magda Fou March 4, 2013 at 6:33 pm #

    ja fanką takiego stylu nie jestem, za to kawy i ciacha (zwłaszcza w dobrym towarzystwie) jak najbardziej:)

    • kiosc March 4, 2013 at 8:32 pm #

      ja taki styl zaczęłam dopiero doceniać po wyjezdzie z kraju

  9. Happier at Life March 4, 2013 at 4:11 pm #

    Piękne zdjęcie – klimatyczne i relaksujące.

    • kiosc March 4, 2013 at 8:33 pm #

      dziękuję🙂

  10. żaneta March 4, 2013 at 3:37 pm #

    Kawka i ciacho – to co lubię najbardziej =)
    A te wzorki podobają mi się, choć ja u siebie nie mam nic a nic. Bransoletka super!
    Pozdrawiam cieplutko, idę uciekać cicha piec😉

    • kiosc March 4, 2013 at 8:36 pm #

      O super, już się nie mogę doczekać kolejnego ciasteczkowego poniedziałku u Ciebie. Że dobre wyjdą, to wiem na pewno, bo Twoje przepisy ciągle testuję i muszę przyznać, że niebo w gebie🙂

  11. Jagodzianka March 4, 2013 at 2:17 pm #

    Och, jakie my do siebie podobne;)

    • kiosc March 4, 2013 at 8:36 pm #

      🙂 I do tego wstawać wcześnie nie lubimy

  12. Cleo March 4, 2013 at 2:03 pm #

    Tak sie cieszę kochana, że je pokazałaś. Wszystko piekne. A stoliczek jak uroczo przyzdobiony🙂 Wspaniale popatrzeć, coraz bardziej lubie folklor❤

    • kiosc March 4, 2013 at 8:38 pm #

      Tak mnie zainspirowałaś, a że na tym właśnie stoliku kawę i ciastko serwuję to moment na folklor wydał się wręcz idelany

  13. Karolina March 4, 2013 at 2:01 pm #

    Ten kaszubski wątek podoba mi się bardzo. To z sentymentu, bom kaszubka z krwi i kości:))

    • kiosc March 4, 2013 at 8:40 pm #

      Super, piękny rejon, uwielbiam te okolice

  14. Kids&Co. March 4, 2013 at 1:01 pm #

    Czas na kawę i drobne przyjemności – chyba każda kobieta lubi to samo🙂
    Przynajmniej sądząc z wyzwania… ;)))
    Pozdrawiam

    • kiosc March 4, 2013 at 8:41 pm #

      Hhehe dokładnie, nie ważne jak minął dzień, kawa i ciasteczko wieczorem zawsze musi być

Leave a Reply

