SHOPPING BAGS & PHOTO CHALLENGE

9 Mar

Dzień 5 wyzwania fotograficznego na bogu www.senmai.pl

Day 5 photo challenge on www.senmai.pl blog

Rutyna…..

Routine…..

smoothie

Od kiedy zobaczyłam artykuł o smoothie na blogu Żanety, to właśnie stało się naszą rutyną.
Smoothie każdego dnia!!

Since Żaneta wrote on her blog about smoothies, this became our routine:
Smoothie everyday !!

Dzień 6 wyzwania fotograficznego na bogu www.senmai.pl

Day 6 photo challenge on www.senmai.pl blog

Cytat…..

Quote…..

1
2

Namalowany na uszytych przeze mnie torbach na zakupy.

Painted on shopping bags made by me.

19 Responses to “SHOPPING BAGS & PHOTO CHALLENGE”

  1. Agnesss March 14, 2013 at 1:46 pm #

    Super, bardzo pomysłowe torby!!
    Szukałam tutaj takich białych, lnianych, bez nadruków i jak dotąd nic 😦

  2. Jagodzianka March 9, 2013 at 11:07 pm #

    Dziś dwa w jednym: zdrowa rutyna i piękne cytaty;)

    • kiosc March 11, 2013 at 12:00 pm #

      Dokładnie tak 🙂

  3. myska March 9, 2013 at 10:00 pm #

    świetne torby! malowałaś farbkami do tkanin, czy jakimiś pisakami?

    • kiosc March 11, 2013 at 11:59 am #

      maluję akrylami w połączeniu z medium utrwalającym

  4. Karolina March 9, 2013 at 6:38 pm #

    Kiedy ja ostatnio smoothie piłam / robiłam!! Chyba czas zacząć, pora jest zawsze odpowiednia, ale teraz na przedwiośniu bomby witaminowe wskazane szczególnie!!!

    Cytat o ziemii genialny:)

    miłego weekendu

    • kiosc March 11, 2013 at 11:59 am #

      Tylko ostrzegam, Smoothie uzależnia 🙂

  5. żaneta March 9, 2013 at 4:58 pm #

    hahah, widzę że pozarażałam trochę ludzi moim zdrowym nawykiem 😉
    nawyk jak najbardziej wskazany 😉 dziękuję Kasiu, że wspomniałaś o mnie :*

    no a torebki… ehhhhh super!

    buziaki 😉

    • kiosc March 9, 2013 at 5:59 pm #

      To ja Tobie dziękuję, że wprowadziłaś taki miły nawyk w nasze życie 🙂
      Rutyna jak ma być, to niech będzie choć przyjemna 🙂

  6. kobiece-inspiracje.com March 9, 2013 at 4:58 pm #

    pysznie to smoothie wygląda:)

    • kiosc March 9, 2013 at 6:00 pm #

      i tak też smakuje:)

  7. furia March 9, 2013 at 3:26 pm #

    Eh super!!! Do smoothie też się przymierzam dobrze, że przypomniałaś 🙂

    • kiosc March 9, 2013 at 6:01 pm #

      Polecam, a po więcej info zapraszam do Żanety. Ja się wielu przydatnych rzeczy u niej dowiedziałam

  8. art attack {be inspired} March 9, 2013 at 2:03 pm #

    Uwielbiam szczególnie ten The earth without art is just eh!
    Rutyna smaczna i zdrowa! Ja pochłaniam truskawkowy dopóki mam w zamrażalniku zapasy owoców!

    • kiosc March 9, 2013 at 6:03 pm #

      Taką rutynę bardzo lubię, a truskawkowego też bym się napiła. Gdzie ja teraz truskawki znajdę, chyba muszę do Ciebie przyjechać 🙂

  9. Cleo March 9, 2013 at 1:55 pm #

    To taka zdrowa rutyna:)

    • kiosc March 9, 2013 at 2:00 pm #

      Sama przyjemność 🙂

  10. Tina March 9, 2013 at 1:47 pm #

    świetne 🙂

Leave a Reply

