oh! my bike ………..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

10 Mar

1
2
4
5
6

via pinterest

5 Responses to “oh! my bike ………..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. Agnesss March 14, 2013 at 1:45 pm #

    Obecnie rower jest używany przez mojego męża, dzięki temu mam auto do swojej dyspozycji co jest nieocenione przy braku transportu miejskiego🙂 Podróżowanie rowerem jest tu kompletnie niepopularne… afrykanerzy wszędzie, nawet do sklepu trzy kroki od domu jadą autem!

  2. Aleksandra Cos o literach March 10, 2013 at 5:16 pm #

    Czyżby wiosenno-letnie tęsknoty;)

    • kiosc March 11, 2013 at 11:52 am #

      Dokładnie tak. Już się nie mogę doczekać, aż wsiądę na rower

  3. Cleo March 10, 2013 at 11:37 am #

    Mój Ted cały czas namawia mnie na rower, a ja uparcie odmawiam. Choć Holandia to zdecydowanie kraj rowerów i rowerzystów, ja boje się tu jeździć rowerem🙂

    • kiosc March 11, 2013 at 11:55 am #

      W Holandi chyba 99 % ludzi jeżdzi na rowerze🙂 Ale z drugiej strony Cię rozumiem, bo od znajomych z Holandii słyszałam o częstych zderzeniach itp. Tam jazda rowerem, to jak niemal wszędzie jazda autem po ruchliwej ulicy🙂

Leave a Reply

