Kindle cover / etui na kindle

11 Mar

Jakiś czas temu pisałam o przygotowanymi przeze mnie etui na czytniki, które były nagrodami w konkursie organizowanym przez firmę Koobe.

Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć takie etui, to zostały mi jeszcze dwa.
Rozmiar : 165,7 x114.5 x 8,7 cm
Oczywiście z przyjemnością uszyję również etui w innym kolorze czy rozmiarze.

Some time ago I wrote about kidle covers, made by me. They were one of the prizes to win in the competition organized by Koobe company.

If anybody would like to have a kindle cover like that, two are still available.
Size: 165,7 x114,5 x 8,7 cm
Of course, with big pleasure I will make kindle covers in different sizes or colors.

0
1

15 Responses to “Kindle cover / etui na kindle”

  1. Magda Fou March 12, 2013 at 9:33 am #

    fajowe, Kasiu, uwielbiam Twoje dzieła!
    i znów przypomniałaś mi o materiale w sowy, który mam od pół roku i nie wiem co z niego uszyć:)

    • kiosc March 13, 2013 at 12:01 am #

      Dzięki🙂 Możesz uszyć torebeczki na Twoje szydełkowe dzieła:)

  2. Ania March 11, 2013 at 6:32 pm #

    Świetne, sowy mondne a ja bez swojego czytnika sobie nie wyobrażam funkcjonowania w przestrzeni kolejkowo komunikacyjnej🙂 Pozdrawiam :*

    • kiosc March 11, 2013 at 10:08 pm #

      A ja jakoś nadal nie mogę się do czytnika przekonać i nadal noszę ze sobą książki🙂

  3. Jagodzianka March 11, 2013 at 1:31 pm #

    Piękne etui, zwłaszcza że w sówki. Ale ja nie mam kindle (musiałam zajrzeć do wujka G. ,żeby dowiedzieć się, co to w ogóle jest ;)), więc sobie tylko popodziwiam.

    • kiosc March 11, 2013 at 10:07 pm #

      Dziękuję🙂 Ja tez nie miałam pojęcia co to jest, ale jak trzeba było uszyć etui to się dowiedziałam🙂

  4. OutgoingTaste March 11, 2013 at 12:18 pm #

    Wow genialne!! Właśnie ostatnio kupiłam sobie Kindle i muszę przyznać, że zakup jest rewelacyjny, a z takim etui to już bym w ogóle wzbudzała sensacje w autobusie! Przepiękne to!
    U mnie dzisiaj ostatni dzień konkursu, także zapraszam do zgarnięcia torebki!
    http://www.outgoingtaste.wordpress.com

    • kiosc March 11, 2013 at 12:54 pm #

      Dzięki za wizytę. Fajnie, że etui się podoba, jeśli chcesz takie mieć, wystarczy do mnie napisać maila🙂
      Oh, ta torebka do wygrania u Ciebie jest rewelacyjna, już polubiłam na facebooku i teraz ma nadzieję, że to mi sie poszczęści🙂

      • OutgoingTaste March 11, 2013 at 3:19 pm #

        no właśnie będę musiała się zastanowić, które bardziej mi się podoba. Tak sobie myślę, że to super pomysł na prezent : ))

  5. Cleo March 11, 2013 at 9:57 am #

    Kasiu, one są przecudne i do tego w te urocze sówki !❤

    • kiosc March 11, 2013 at 11:46 am #

      Dziękuję, a materiały z sowami uwielbiam. Jak widzę coś nowego sówki od razu kupuję🙂

  6. Duni March 11, 2013 at 9:16 am #

    Your Kindle covers are great! I love the owl fabric🙂
    have a wonderful week!

    • kiosc March 11, 2013 at 11:47 am #

      Thank you🙂 I love them too🙂

  7. art attack {be inspired} March 11, 2013 at 8:20 am #

    Kochana! Szkoda że nie napisałaś o tym dwa dni temu, bo właśnie szukałam etui! Jest cudowne! Nie wiem czy Kindle Paperwhite może spokojnie wejść (są jakieś różnice w pokrowcach)? Ile kosztuje takie cudo?
    Pięknego poniedziałku!

    • kiosc March 11, 2013 at 11:50 am #

      To etui szyte było na troszkę inny wymair. Różnica jest około 0,5 cm, więc nie jestem pewna. Jeśli chciałabyś taki pokrowie, mogę uszyć dla Ciebie, dla mnie to żaden problem. Koszt takiego etui to 60 zł.

Leave a Reply

