NORWEGIAN FJORDS – wednesday on a trip / środa w podróży

13 Mar

1
2
3
4
5
6

8 Responses to “NORWEGIAN FJORDS – wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. Blondynka z Krainy Teczy March 14, 2013 at 2:27 pm #

    Przepięknie! Aż chcę tam jechać!

  2. Agnesss March 14, 2013 at 1:42 pm #

    Skandynawia to jedno z moich marzeń:)

  3. Magda Fou March 13, 2013 at 10:08 pm #

    cudnie.. kurcze, Skandynawia jest piękna.. ja byłam tyko w Szwecji i marzy mi się jeszcze i jeszcze..🙂

  4. Paula March 13, 2013 at 2:08 pm #

    Widzialas juz wiecej Norwegii niz niejeden Norweg🙂

  5. Cleo March 13, 2013 at 9:47 am #

    Zastanawiam sie ile jeszcze takich śródek bedziesz miała. Twoje podróże, to niczym niekończąca sie historia – tak trzymaj!

    • kiosc March 13, 2013 at 12:13 pm #

      Uzbierała mi się całkiem niezła kolekcja fotek z podróży, którą co roku uzupełniam, więc myślę, że jeszcze środa w podróży tak szybko się nie skończy🙂

  6. Karolina March 13, 2013 at 9:32 am #

    A fiordy widziałaś?? Fiordy? Fiordy to mi z ręki jadły:)

    • kiosc March 13, 2013 at 12:14 pm #

      Tak właśnie było🙂

Leave a Reply

