A blue-hair doll / Niebieskowłosa lalka

18 Mar

Niebieskowłosa lalka jest już gotowa.
W czwartek zabrała ze sobą misia i powędrowała do nowego domu.

A blue-hair doll is ready.
She took a teddybear with her and on Thursday went to her new home.

doll1
doll 2
doll3
doll5

15 Responses to “A blue-hair doll / Niebieskowłosa lalka”

  1. kudels March 18, 2013 at 8:01 pm #

    bardzo mi się tutaj podoba 🙂 a ta lalka klimatyczna, uważam, ze nawet zabawki muszą mieć duszę. Ona ma 🙂

    • kiosc March 18, 2013 at 10:44 pm #

      Dziękuję za odwiedziny, cieszę się, że się podoba i zapraszam ponownie !!
      Lalka ma też juz imię i z tego co wiem już się zaklimatyzowała w swoim nowym domu 🙂

  2. Agnesss March 18, 2013 at 12:39 pm #

    Bardzo podobają mi się Twoje dzieła. Jak długo tworzysz taką lalę np.?
    Kwiatki i motyle również urocze!!

    Dzisiaj u mnie post wyróżnieniowy, raz jeszcze dziękuję za nominację i zapraszam:
    http://agnesssinafrica.blogspot.com/2013/03/wyroznienia-nominacje.html

    Miłego dnia!!
    Agnesss

    • kiosc March 18, 2013 at 3:28 pm #

      Dzięki Agness 🙂
      Taką lalę szyję i dekoruję mniej więcej 3h. Czasem zajmuje to więcej czasu, w zależności czy lalka ma jakieś dodatki jak np tego małego misia w kieszonce 🙂

      • Agnesss March 19, 2013 at 8:54 am #

        Super!

        Jak dla mnie szycie to ciągle czarna magia:)
        Wszelkie inne handmadowe rzeczy mnie ciekawią i mniej lub bardziej wychodzą – ale nie szycie 🙂

        Może pewnego dnia …

        Pozdrawiam!!!

  3. Jagodzianka March 18, 2013 at 12:29 pm #

    Oj jakie cudne! I te motylki i kwiatuszki! cudo!

    • kiosc March 18, 2013 at 3:26 pm #

      Motylki i kwiatuszki również powędrowały z niebieskowłosą lalą

  4. art attack {be inspired} March 18, 2013 at 10:25 am #

    Przypomina mi moją Zuzię z dzieciństwa ! Prześliczna jest!

    • kiosc March 18, 2013 at 3:25 pm #

      Nawet nie wiesz jak mi miło słyszeć te wszystkie komplementy. Dziękuję Marysiu

  5. Ela March 18, 2013 at 9:40 am #

    HA! przeciez się nie powstrzymam, żeby się nie pochwalić, ze mamy tę cudowną lalkę i kwiatki i motylki…już w domu!! i czekaja na koniec marca na pierwsze urodziny córeczki…Dziękujemy Kasiu! i zgłosimy się po inne cudeńka jeszcze…i jeszcze…

    • kiosc March 18, 2013 at 3:23 pm #

      Dziękuję Elu jeszcze raz za zamówienie i bardzo ale to bardzo się cieszę, że wszystkie rzeczy się spodobały. Mam nadzieję, że Twojej córeczce też się prezent spodoba.
      Buziaki 🙂

  6. Duni March 18, 2013 at 9:10 am #

    LOVE her! So sweet with a cute hairstyle 🙂 You are so talented!

    • kiosc March 18, 2013 at 3:21 pm #

      Thank you Duni !!

  7. Cleo March 18, 2013 at 7:11 am #

    Mysle, że każdy ucieszyłby sie na widok tego cudeńka 🙂

    • kiosc March 18, 2013 at 3:21 pm #

      Dziękuję kochana, mam nadzieję, że wszystkie moje prace sprawiają nowym właścicielom dużo radości

Leave a Reply

