WELCOME TO THE ARCTIC CIRCLE – wednesday on a trip / środa w podróży

20 Mar

To już ostatnie zdjęcia z Norwegii. Za tydzień zabiorę Was do ciepłego, słonecznego Maroka

These are the last photos from Norway. Next week I will take you to warm, sunny Morocco.

5
6
7
1
2
3
4

9 Responses to “WELCOME TO THE ARCTIC CIRCLE – wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. wpodrozyprzezzycie April 18, 2013 at 12:03 pm #

    Jaaaaakie piękne! Ja tam chcę!!!

  2. Blondynka z Krainy Teczy March 26, 2013 at 3:43 pm #

    Piękne zdjęcia. Choć nie przepadam za zimą, to brakuje mi śniegu, wprawdzie można go zobaczyć w Lesotho, ale nie jest to ten sam, puszysty, naturalny śnieg (bardzo niewiele jest tam śniegu naturalnego bo stok jest naśnieżany sztucznie).

    • kiosc March 26, 2013 at 4:55 pm #

      Dziękuję🙂
      Ja śniegu nie lubię i nigdy mi się za nim nie tęskni, alo to może dlatego, że w każdym kraju w jakim mieszkałam śnieg był. Zwykle chcę się tego czego akurat nie ma🙂

  3. Cleo March 20, 2013 at 4:32 pm #

    U Ciebie tak cieplutko na tych zdjęciach (pomijajać gór w tle, zasypanych śniegiem) a ja ubieram kolejne warstwy na siebie wychodząc z mieszkania.
    Pozdrowionka :*

    • kiosc March 21, 2013 at 12:05 pm #

      u nas na szczęście w miarę ciepło, juz pachnie wiosną

  4. Karolina March 20, 2013 at 11:48 am #

    Uuuuu.. koleżanko, o takie górskie eskapady to ja Cię nie posądzałam:))) Szacuneczek, bo to nie każdy ma werwę żeby pokonywać takie szczyty!

    • kiosc March 20, 2013 at 12:00 pm #

      No to się jeszcze pochwalę, że wyszłam na najwyższy szczyt Norwegii Galdhøpiggen (2469 m n.p.m.)
      Ale moim największym osiagnięciem jest zdobycie szczytu w Himalajach (Tsergo Ri 4985 m n.p.m.)

      • Kasia March 20, 2013 at 2:30 pm #

        Wow, gratuluje ;)))
        A widoki przepiekne i juz sie ciesze na Maroko, bo to jedna z moich weymarzonych destynacji!

      • kiosc March 21, 2013 at 12:07 pm #

        W takim razie zapraszam !! Będzie duuużo zdjęć z Maroka

Leave a Reply

