BICYCLE – HAND MADE SHOPPING BAGS

21 Mar

BIKE2
BIKE1

TORBY NA ZAKUPY, USZYTE I NAMALOWANE PRZEZE MNIE
HAND MADE SHOPPING BAGS

2

12 Responses to “BICYCLE – HAND MADE SHOPPING BAGS”

  1. mamjakty March 29, 2013 at 8:47 pm #

    Piękne! bardzo mi się podobają!

  2. Happier at Life March 25, 2013 at 9:16 am #

    Piękne!
    Potrzebuję jeszcze tylko roweru🙂

  3. Magda Fou March 23, 2013 at 8:12 pm #

    kurcze.. naprawdę sama malowałaś???? genialne są!!!!

    • kiosc March 23, 2013 at 9:48 pm #

      Dziękuję !! Torby uszyłam, a potem na nich namalowałam te rowery🙂

  4. kudels March 22, 2013 at 8:18 pm #

    przepiękny motyw! Uwiebiam takie kreatywne bio torby😀 Marzy mi się rower, ale po śniegu jeżdzić nie będę. Oczywiście, że noszę biżuterię, moja obsesja.🙂 Jeśli masz ochotę się skontaktować zapraszam : kudelss@o2.pl

    Ściskam!

    • kiosc March 22, 2013 at 8:51 pm #

      Hehe no tak, po śniegu na rowerze to mała przyjemność.
      Już piszę do Ciebie🙂

  5. Asia-majstruje March 22, 2013 at 8:12 pm #

    Świetne!! Pięknie namalowane, a do tego jaki wiosenny motyw🙂 Mam nadzieję, że niedługo będzie można odkurzyć rower, napompować koła i śmigać po parku🙂
    Pozdrawiam!
    Asia

    • kiosc March 22, 2013 at 8:50 pm #

      Dziękuje Asiu🙂 Oh, ja też mam taka nadzieję, u mnie brak śniegu ale chłodno nadal, więc na rower jeszcze muszę troche poczekać

  6. Cleo March 21, 2013 at 5:01 pm #

    Świetne te rowerki, a torby takie bardzo lubie🙂

    • kiosc March 22, 2013 at 8:49 pm #

      Po mapie świata, kompasie i cytatach padło na rowerki🙂

  7. KatSzy March 21, 2013 at 4:45 pm #

    Świetne, bardzo mi sie podobają! W sam raz na wiosenne zakupy:)

    • kiosc March 22, 2013 at 8:48 pm #

      Dziękuję🙂 Ja tylko z takimi torbami na zakupy chodzę, jestem przeciwniczką wszelkich plastikowych siatek.

Leave a Reply

