Laptop cover / Etui na laptopa

26 Mar

Mój laptop długo musiał czekać na swoje etui.
W końcu nadszedł ten dzień, znalazłam piękny materiał w różowym kolorze, ozdobiłam go trójkątami, dołączyłam rzemyki i oto jest…

Moje osobiste etui na laptopa

My laptop had to wait a lot for his cover.
Finally the time has come, I have found beautiful pink fabric, I decorated it with triangles, added leather cords and here it is….

My personal laptop cover

c

8 Responses to “Laptop cover / Etui na laptopa”

  1. kudels March 26, 2013 at 8:50 pm #

    Twoje etui w moim ulubionym kolorze 🙂 nigdy nie sądziłam że tak bardzo pokocham kolor, pół swojego życia chodziłam na czarno. Nagle pokochałam kolory, a malinowy juz zwałszcza i tak zostało. Piekny ten pokrowiec 🙂

    • kiosc March 26, 2013 at 10:49 pm #

      Chyba lepiej w kolorze, większy wybór ubrań i dodatków 🙂

  2. Karolina March 26, 2013 at 12:16 pm #

    Świetny jest. Jakiś czas temu szyłam kopertówkę,która świetnie sprawdza się właśnie w roli etui. Laptop się nie mieści, ale tablet pasuje idealnie:) Tak więc Kasiu, jak znudzi się jako etui, masz torebkę:))

    • kiosc March 26, 2013 at 5:00 pm #

      Dwa w jednym !! bardzo mi się to podoba 🙂

  3. Cleo March 26, 2013 at 9:41 am #

    Kasia, jest piekne. Wyglądem nawet nieco przypomina kopertówkę. Nikt by nie pomyslał, że w środku masz laptopa. BARDZO MI SIE PODOBA !

    • kiosc March 26, 2013 at 4:59 pm #

      Dziękuję bardzo. Faktycznie mogłaby i za kopertówkę posłużyć

  4. Aleksandra Cos o literach March 26, 2013 at 8:47 am #

    Ależ Ty masz zdolne te paluchy! Chciałabym umieć szyć…

    • kiosc March 26, 2013 at 4:58 pm #

      Na pewno umiesz tylko jeszcze o tym nie wiesz 🙂

Leave a Reply

