MOROCCO – DADES VALLEY / DOLINA DADES – wednesday on a trip / środa w podróży

27 Mar

1
2
3
4

w drodze ….
on the way….

5
6
7

…..a tu spaliśmy
…..and here we slept

9
8
10
kwiaty migdałowca
almonds flowers

13 Responses to “MOROCCO – DADES VALLEY / DOLINA DADES – wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. Blondynka z Krainy Teczy April 1, 2013 at 9:37 pm #

    Maroko jest cudowne! Zwlaszcza Fez i Marakesh, no Ai tg Ben Haddou mimo calej komercyjnej otoczki. Polecam tez noc na pustyni Erg Shebi 🙂

  2. kudels March 29, 2013 at 5:38 pm #

    to jedno z miejsc na mojej liście podróży 🙂 marzy mi się taka temperatura, słońce i takie widoki! :))

    • kiosc March 29, 2013 at 10:48 pm #

      Mnie obecnie też 🙂

  3. art attack {be inspired} March 27, 2013 at 5:24 pm #

    Marzy mi się Maroko! Jakoś bardzo mnie tam ciągnie!
    Uwielbiam Twoje podróże, chociaż stały się w pewnym sensie odliczaniem kolejnych śród 🙂

    Pozdrawiam Cię ciepło!

    • kiosc March 28, 2013 at 12:46 pm #

      Nie dziwię się, ja chętnie pojechałabym jeszcze raz 🙂

      Hehe, no to następnej środy

      Buziaki

  4. Moni March 27, 2013 at 4:07 pm #

    Twoje zdjęcia są imponujące! Byłam kilka lat temu w Maroku i szczerze muszę przyznać, że to nie mój klimat, choć generalnie jestem otwarta na nowe wrażenia 🙂
    Co mnie jednak zaczrowało to miasto Fez, spaliśmy w środku mediny i budził nas rano transowy śpiew imana…bardzo mocno mam to w pamięci. Chętnie obejrzę relacje z Twojej podróży!

    • kiosc March 28, 2013 at 12:44 pm #

      Dziękuję !!

      Miasta Maroka są faktycznie dosyć hałaśliwe i nie każdemu mogą przypaść do gustu 🙂

      Zapraszam na kolejną środę

  5. In blue jeans March 27, 2013 at 1:37 pm #

    Ojej! Tak bardzo chciałabym odwiedzić Maroko, zobaczyć na własne oczy Marrakesh. To musi być ogromnie inspirująca podróż, zazdroszczę! 🙂

    • kiosc March 27, 2013 at 2:53 pm #

      Maroko jest niesamowite. To była fajna podróż, bo bardzo spontaniczna z grupą znajomych. Nic nie było zaplanowane, więc nie obyło się bez kilku bardzo ciekawych przygód 🙂

  6. Kasia March 27, 2013 at 11:13 am #

    Przepieknie! W tym roku chyba jeszcze nie wypali, ale w przyszlym chce do Maroko!

    • kiosc March 27, 2013 at 11:43 am #

      Polecam gorąco. Za tydzień będzie o Marrakeshu 🙂

  7. Cleo March 27, 2013 at 10:34 am #

    Lubie te Twoje blogowe podróże Kasiu. Za każdym razem przenosisz mnie w krainę marzeń i wyobrażeń.

    • kiosc March 27, 2013 at 11:42 am #

      Dziękuję kochana. Ja tez je lubię, bo wracam wspomnieniami w te wszystkie cudowne miejsca

Leave a Reply

