doll / lalka – Lena

2 Apr

bd2

bd1

bd4

bd5

10 Responses to “doll / lalka – Lena”

  1. Asia-majstruje April 5, 2013 at 11:06 am #

    Śliczna, jak każda lala wychodząca spod Twoich rąk. Mają niezwykle miły wyraz twarzy 🙂
    Pozdrawiam,
    Asia

    • kiosc April 5, 2013 at 11:27 am #

      Bardo mi miło to słyszeć, bo szycie lalek to ostatnimi czasy moje ulubione zajęcie

      Dziękuje Asiu 🙂

  2. Paula April 3, 2013 at 3:00 pm #

    Swietnie uchwycilas te smiejace sie oczka 🙂

  3. Karolina April 2, 2013 at 9:51 pm #

    Taką sukienkę to sama bym nosiła, gdybym była młodsza hehe. Lubię tą Lenkę:)

    • kiosc April 3, 2013 at 11:22 am #

      Dzięki !! Stylizacja na lata 20

  4. kudels April 2, 2013 at 7:28 pm #

    takie szmaciane lale mają ogromny urok i duszę :)) aż mi się mordka cieszy do tej Pani. Bardzo się cieszę, że wyzdrowiałaś 🙂 Dziękuję raz jeszcze, mam nadzieję, że go ubiorę jak będzie cieplej :))

    • kiosc April 3, 2013 at 11:25 am #

      Każda jest inna, niepowtarzalna, każda ma swój styl, to jest właśnie to co w nich lubię 🙂 Mam nadzieję, że paczuszka dotrze jak najszybciej

  5. Cleo April 2, 2013 at 6:19 pm #

    Aż się uśmiechnełam sama do siebie jak zobaczyłam tą uroczą lalunie:)

    • kiosc April 3, 2013 at 11:25 am #

      Miło mi !! Fajnie, że moje uśmiechnięte lale prowokują uśmiech u innych 🙂

Leave a Reply

