HOLI FESTIVAL– wednesday on a trip / środa w podróży

17 Apr

Kilka dni temu Agnieszka z blogu wkrainieteczy napisała o festiwalu Holi. Dzięki niej przypomniałam sobie, że podczas mojego pobytu w Indiach miałam przyjemność uczestniczyć w tym kolorowym wydarzeniu.
Oto kilka zdjęć, a na ostatnim z nich jestem ja.

A few days ago Agnieszka from wkrainieteczy blog wrote about Holi festival. Because of that, she reminded me, that during my trip to India I had the pleasure to be a part of that colourful event.
Here are a few photos and on the last one it’s me.

1
2
3
4
5
6
7
8

21 Responses to “HOLI FESTIVAL– wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. Kasia April 24, 2013 at 4:09 pm #

    Pieknie! A Ciebie chyba widze po raz pierwszy, mlodziak z Cebie i slicznota :)))

    • kiosc April 24, 2013 at 4:34 pm #

      Hehe dzięki. To było ponad 3 lata temu, wtedy miałam 29 lat 🙂

      • Kasia April 25, 2013 at 11:43 am #

        No mowie, ze mlodziak 😀

  2. Aleksandra Cos o literach April 19, 2013 at 7:55 pm #

    Podczas mojej wizyty w Indiach ominęło mnie święto Holi, czego bardzo żałowałam, ale na moim osiedlu długo mieszkała hinduska, z którą się dosyć mocno zżyłam i dzięki niej jest mi to dobrze znane święto. Pozdrawiam kolorowo!

    • kiosc April 24, 2013 at 4:36 pm #

      Mi się tak szczęśliwie złożyło, że zupełnie nie planując pojawiłam się na tym festiwalu z czego się bardzo cieszę

  3. Kasiu April 19, 2013 at 9:44 am #

    a może połączyć festiwale 🙂
    Najpierw holi, potem śmigus-dyngus
    i wszyscy wybawieni i umyci 🙂

    • kiosc April 19, 2013 at 3:39 pm #

      Dobry pomysł 🙂
      Umyć sie po Holi nie tak łatwo, ze mnie farba zeszła po około 4 kąpielach 🙂

  4. mamjakty April 18, 2013 at 9:56 pm #

    nie dość, że radosne, to jeszcze takie międzypokoleniowe!

    • kiosc April 18, 2013 at 10:46 pm #

      Całe rodziny uczestniczą w tym festiwalu. Wszyscy się świetnie przy tym bawią

  5. Magda Fou April 17, 2013 at 6:55 pm #

    klimatycznie Kasiu, to musiała być niezapomniana podróż…. 🙂

    • kiosc April 17, 2013 at 7:32 pm #

      O tak, to była jedna z najwspanialszych podróży !!
      A Indie będę zawsze gorąco polecać !!

  6. Ania April 17, 2013 at 5:59 pm #

    To ja sobie kiedyś zamawiam prywatną prezentację zdjęć z komentarzem 🙂 Co oznacza, że znowu się do Was wybieramy (mam nadzieję, że już nie po krakowsku ;)).

    • kiosc April 17, 2013 at 7:31 pm #

      Super !!
      U nas w tym roku dużo się dzieje, więc mam nadzieję, że uda się nam zgrać w terminie 🙂
      Buziaki i daj znać co i jak
      W takim razie czekam na wieści.

  7. Karolina April 17, 2013 at 5:33 pm #

    :)))) Czytalam niedawno gdzies o tym swiecie. Jaka radosc bije od ludzi, az mi sie buzia sama smieje:)))

    • kiosc April 17, 2013 at 7:28 pm #

      Wspaniała zabawa, Hindusi są niezwykle radośni i mili. Jeśli jest się zupełnie czystym czekają na przyzwolenie obsypania barwnikami, a jak już raz się dostanie to znak, że nie trzeba pytać i zabawa się zaczyna na całego 🙂

  8. Cleo April 17, 2013 at 3:51 pm #

    Obrzucają się farbami ? Widzę, że też Ci się dostało 😉

    • kiosc April 17, 2013 at 7:25 pm #

      Na tym polega ten festiwal, na obrzucaniu się kolorowymi barwnikami. Często też ludzie mieszają barwniki z wodą i ta mieszanka niestety nie chce zejść przez kilka dni. Dostało mi się najpierw od tej starszej pani z 6 zdjęcia, a potem to już od wszystkich 🙂

  9. kudels April 17, 2013 at 3:39 pm #

    wow! kawał świata zwiedziłaś! Moim ogormnym marzeniem jest zobaczyć holi 🙂 rewelacyjne zdjęcia!

    Kurta z hm 🙂 ha!

    • kiosc April 17, 2013 at 7:22 pm #

      Super kolorowo święto, tyle w nim radości i zabawy. Polecam !!!

  10. Blondynka z Krainy Teczy April 17, 2013 at 12:22 pm #

    Super! Zazdroszczę Ci! Na pewno w przyszłym roku się wybiorę, choćbym miała stać w kolejce po bilet ;-)))

    • kiosc April 17, 2013 at 7:21 pm #

      W Indiach na szczęście festiwal odbywa się na ulicach i nie trzeba płacić za wstęp 🙂

Leave a Reply

