Wielki konkurs fotograficzny “Bo ja kocham się bawić Mamo”

23 Apr

A może ktos ma ochotę wziąść udział w konkursie fotograficznym.

Blog chwile-niezapomniane zorganizował konkurs, w którym można wygrać wspaniałe nagrody. Ja również biorę udział w tej zabawie i mój dinozaur, wraz z wspaniałymi nagrodami ufundowanym przez kilka innych firm, wkrótce powędruje do zwycięzcy 🙂

plakat

fundkon

Zapraszamy serdecznie !!!
Po więcej szczegółów odsyłam na bloga
chwile-niezapomniane/wielki-konkurs-fotograficzny-bo-ja

3 Responses to “Wielki konkurs fotograficzny “Bo ja kocham się bawić Mamo””

  1. kudels April 23, 2013 at 4:33 pm #

    Ha! Postaram się coś stworzyć :))

    • kudels April 23, 2013 at 4:36 pm #

      mam nadzieję, że ręka dobrze :))

      • kiosc April 23, 2013 at 8:31 pm #

        dzięki, już tak 🙂

Leave a Reply

