My Work Space / Moje Miejsce Pracy

25 Apr

Niektórzy z was pewnie wiedzą, że kilka dni temu przeprowadziłam się do nowego mieszkania. Bardzo się cieszę, bo w nowym miejscu nareszcie udało mi się wygospodarować kąt, który przeznaczyłam na moje miejsce pracy.

Some of you probably know that I have recently moved to a new flat.
I’m very happy, because in this new place finally I have managed to create my work space.

Wstążki, sznureczki trzymam na patyku zamontowanym na ścianie. Musze przyznać, że to bardzo fajne i wygodne rowiązanie.

Ribbons and strings I keep on a stick placed on the wall. I have to admit that it is a very comfortable and cute solution.

1
2

Ponad nimi znajduje się kolekcja niezwykle ważnych dla mnie pocztówek. Część z nich wygrałam, część otrzymałam jako prezenty.

Above them there is a collection of postcards very important to me. Some of them I have won and some of them are gifts form my friends.

3

Możecie tam zobaczyć kartkę od:

You can see postcards from:

agnesssinafrica
syllovesshabby
pinepixel
caracarmina
etamcru from a vernissage in Vienna
anitaandrzejewska from an exhibition in Cracow

W tych pudełkach przechowuję materiały, koraliki i inne akcesoria.

In these boxes I keep fabrics, beads and other accessories.

4
5
6

7

30 Responses to “My Work Space / Moje Miejsce Pracy”

  1. Iza April 15, 2014 at 10:13 pm #

    gdybym miala pracownie do ktorej nie ma odstepu moje dziecko i kot tasiemki mogly by tak wisiec:D a tak to tylko poogladam u ciebie jak ładnie to wyglada 🙂

    • kiosc April 16, 2014 at 12:09 pm #

      hehe, faktycznie . Już sobie wyobrażam jaką bawialnie urządzili by Twój synek z kotem w takiej pracowni 🙂

  2. Asia-majstruje July 13, 2013 at 1:07 pm #

    Panuje u Ciebie taki etniczny klimat, po prostu idealnie wpisuje się we wszystkie Twoje podróże! Fajnie, że udało Ci się wygospodarować swoje miejsce pracy. Jest świetnie!

    • kiosc July 13, 2013 at 1:55 pm #

      dziękuję Asiu. Miło się czyta takie komplementy 🙂

  3. Paula April 28, 2013 at 8:57 am #

    Przyjemny kacik. Niech Ci sie w nim dobrze tworzy:)

    • kiosc April 28, 2013 at 10:29 am #

      Dziękuję. Tworzy się bardzo przyjemnie !!

  4. mamjakty April 25, 2013 at 11:04 pm #

    nieustającej kreatywności i spełnienia w wielu dziełkach z okazji przeprowadzki życzę! kącik wygląda uroczo!

    • kiosc April 25, 2013 at 11:35 pm #

      Dziękuję !!

  5. Blondynka z Krainy Teczy April 25, 2013 at 9:44 pm #

    Slicznosci! Tez bym chciala miec taka wene 🙂
    Zapraszam do zabawy fotograficznej ‘Ja to ja’ http://wkrainieteczy.wordpress.com/2013/04/25/ja-to-ja/

    • kiosc April 25, 2013 at 11:34 pm #

      Dziękuję za zaproszenie !! Chętnie dołączę do zabawy

  6. Agnesss April 25, 2013 at 8:14 pm #

    Super, na pewno wena nie będzie Cię opuszczać w takim zakątku!! Tego życzę:)
    Cieszy mnie, że i afrykański akcent się tam pojawił, no i te łowickie klimaty, bliskie mi bardzo 🙂 SuPeR!!!

    Miłego wieczoru 🙂

    • kiosc April 25, 2013 at 11:33 pm #

      Dziękuję, na to właśnie liczę 🙂 Oczywiście nie mogło zabraknąć w mojej kolekcji wyjątkowej kartki od Ciebie. A w ramie kolczyki wiszą 🙂

  7. podzielne April 25, 2013 at 7:18 pm #

    Wszędzie te piękne etniczno-folkowe wzory – uwielbiam takie. A sama, bardziej niż w wieszaki, obrastam w pudełka. Mam pudełka do wszystkiego i ciągle dorabiam się nowych. Choć wieszak na biżuterię przydałby się od dłuższego czasu, bo naszyjniki mam w kłębku. 😉

    • kiosc April 25, 2013 at 8:05 pm #

      Taki wieszak/rama na biżuterię to świetne rozwiązanie. W przyszłym tygodniu postaram się opublikowac posta z krótkim DIY jak taką ramę wykonać.

      • Agnesss April 25, 2013 at 8:16 pm #

        O, to ja czekam na instrukcje!!!

        😛

  8. kudels April 25, 2013 at 4:59 pm #

    nie ma to jak własny kąt, mi takiego czegoś brakuje, może jak się przeprowadzę 🙂 pewnie piękne urządzisz mieszkanie, masz przecież taką artystyczny zmysł :))

    • kiosc April 25, 2013 at 8:03 pm #

      Mieszkanie już urządzone. Pięknie czy nie to nie wiem, ale jak dla nas w sam raz 🙂
      Przyjedz to sama ocenisz czy ładnie, no i będziemy miały w końcu okazję pogadać 🙂

  9. Magda Fou April 25, 2013 at 1:51 pm #

    oj jak Ci zazdroszczę Kasiu.. marzy mi się taki kąt:) pozdrowienia!!!

    • kiosc April 25, 2013 at 8:01 pm #

      Mi też się długo marzył. Myślałam, że to prędko nie nastapi, ale tak się złożyło, że musieliśmy się przeprowadzić no i niespodziewanie marzenie się spełniło 🙂

  10. Mo bloguje April 25, 2013 at 12:54 pm #

    Też bym nią nie pogardziła. Na razie mam inne priorytety finansowe, ale może pewnego dnia się takiej dorobię 🙂

    Co do Twojego miejsca pracy… Trochę zazdroszczę. Moje jest nieuporządkowane, jestem teraz w trakcie urządzania domu i muszę koniecznie coś z tym zrobić, bo jak nie to dostanę świra.

    Dzięki za odwiedziny i komentarz u mnie – dzięki temu odkryłam Twojego bloga, który już na pierwszy rzut oka wydaje się być niezmiernie interesujący – za chwilę zabieram się za bardziej wnikliwe przeglądanie 😉

    Buziaki :*

    • kiosc April 29, 2013 at 11:42 am #

      Ja równiez dziękuję za odwiedziny.
      Fajnie, że Ci sie u mnie spodobało. Ja od kiedy wpadłam na Twó blog, już zaglądam codziennie 🙂

      Co do nowego miejsca pracy, to urządzony został bardzo tanim kosztem, w zasadzie ztego co było pod reką. Tyle, że dzieki przeprowadzce do nowego mieszkania udało sie wygospodarowac mały kąt.

      buziaki 🙂

  11. żaneta April 25, 2013 at 11:45 am #

    Ale cudowne, magiczne miejsce! Lubie takie kąciki, zawsze pełne niespodzianek i pięknych rzeczy. I patrz Kasiu kolejna wspólna rzecz – też lubię pocztówki, a takie otrzymane z podróży lub z pięknych miast to wręcz kocham. Pozdrawiam Ciebie :*

    • kiosc April 25, 2013 at 12:15 pm #

      Dla mnie te wszystkie karteczki mają takie znaczenie, jak dla kolekcjonera sztuki znane, drogie obrazy.

      A z Wiednia kartkę już masz??

  12. Cleo April 25, 2013 at 11:29 am #

    Taki mały kącik na Twoje skarby 🙂 Oczywiście nie mogłam przejść wzrokiem obojętnie obok pocztówek – cudne! I ładnie zagospodarowane – kącik sentymęntu 🙂
    Swoją drogą, jak Ci się mieszka na nowym mieszkaniu , Kasiu ?

    • kiosc April 25, 2013 at 11:48 am #

      Taki mały kącik, a cieszy niesamowicie.
      Mogę bałaganić do woli 🙂

      Uwielbiam te moje karteczki, z każdą z nich wiąże się jakaś historia.
      Mam jeszcze jedną ścianę na której znajdują się kolejne kartki i inne dzieła podarowane od niezwykle ważnych mi osób.

      Dziękuję, mieszkanko małe, ale przytulne, więc bardzo się z niego cieszę.
      W kolejnych postach pojawią się zdjęcia z kolejnych kątów mojego mieszkania.

      • Agnesss April 25, 2013 at 8:17 pm #

        Chętnie inne kąty też popodziwiam 🙂

  13. art attack {be inspired} April 25, 2013 at 10:46 am #

    Ślicznie wygląda Twoje miejsce pracy! Niech Ci się pięknie mieszka w nowym miejscu 🙂
    Pozdrawiam!

    • kiosc April 25, 2013 at 11:24 am #

      Dziękuję !! Pozdrawiam równiez i cudownego dnia życzę 🙂

  14. Karolina April 25, 2013 at 10:12 am #

    Ha! i wzór kaszubski:) Ramka na dzyndzelki najlepsza! a tak w ogóle to masz ode mnie nominację;)

    • kiosc April 25, 2013 at 11:42 am #

      A dziękuję, dziękuję !! O ramce pojawi sie osobny wpis, bo z niej jestem bardzo dumna 🙂 Nazbierałam patyków w lesie i udało mi się ją nareszcie dokończyć.
      Dziękuję też za nominację no i jeszcze raz

      WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA !!!

Leave a Reply

