Mini art quilt / patchwork tree

30 Apr

Mój pierwszy obrazek w stylu patchwork. Rozmiar 24 / 25 cm.
Gotowy do powieszenia na ścianie.

My first picture in a patchwork technique. Size 24 / 25 cm.
Ready to hang on a wall.

p1

p2

7 Responses to “Mini art quilt / patchwork tree”

  1. Agnesss May 5, 2013 at 3:16 pm #

    Super🙂 Ekstra projekt!!!

  2. Paula April 30, 2013 at 9:38 pm #

    Chcialabym umiec szyc. To co tworzysz jest naprawde przeurocze🙂

    • kiosc April 30, 2013 at 11:55 pm #

      Dziękuję !!

  3. mamjakty April 30, 2013 at 8:29 pm #

    śliczny! myślisz już o kapie na łóżko?:)

    • kiosc April 30, 2013 at 8:52 pm #

      Bardziej myślałam o takiej kapie do powieszenia na ścianę🙂 Ciekawie ila czasu zajmie uszycie takiego czegoś

  4. kudels April 30, 2013 at 12:35 pm #

    od zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią szyć. Dla mnie zrobienie czegoś tak fajnego jest nieosiągalne🙂 owszem, maluję. Ale szyć to ja na prawdę nie potrafię🙂

    • kiosc April 30, 2013 at 8:50 pm #

      Moze tylko tam Ci się wydaje. Ja też myślałam, że co jak co ale szyć to ja w życiu nie będę. A teraz szyję z wielką przyjemnością🙂

Leave a Reply

