STRIPES / PASKI..…………….. Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia……….

5 May

1
2
3
4
5
6
7

via pinterest

8 Responses to “STRIPES / PASKI..…………….. Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia……….”

  1. art attack {be inspired} May 5, 2013 at 9:21 pm #

    Uwielbiam paski! Bardzo! Szczególnie w marynarskich kolorach, wszyscy mi mówią że mi w nich do twarzy, może powinnam zostać kapitanem hihihi😉

    • kiosc May 5, 2013 at 9:34 pm #

      hehe, dobry pomysł🙂

  2. Magda Fou May 5, 2013 at 6:08 pm #

    Kasia, ale fajowe zdjęcia, paski są boskie, zdjęcie nr 2 – wymiata:))
    buziaki!!!

    • kiosc May 5, 2013 at 9:30 pm #

      Drugie i trzecie zdjęcie to moje ulubione. Buziaki

  3. kudels May 5, 2013 at 11:31 am #

    ja uwielbiam paski od zawsze🙂 najpierw koszulki w paski, teraz poluję na marynarkę🙂 to takie rzeczy ponad czasowe, nawet jeśli wyjdą z mody, to za jakiś czas wrócą🙂

    • kiosc May 5, 2013 at 9:33 pm #

      Ja również i po zdjęciach widzę, że noszę te bluzki cały czas🙂 Ostatnio zaczęły mi się również podobac kropki🙂

  4. Cleo May 5, 2013 at 11:23 am #

    To drugie zdjecie- szałowe. Myślę, że paski nigdy z mody nie wyjdą i zawsze kojarzą mi się z latem i wodą🙂

    • kiosc May 5, 2013 at 9:31 pm #

      O tak paski są zawsze modne i niech tak zostanie

Leave a Reply

