PHOTO CHALLENGE (DAY 1 & 2)

7 May

Dzień pierwszy majowego wyzwania fotograficznego na blogu www.senmai.pl – temat: TWOJA FRYZURA
First day of the May’s Photo Challenge on www.senmai.pl blog – YOUR HAIRSTYLE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Dzień drugi majowego wyzwania fotograficznego – temat: ULUBIONY KOLOR
Second day of the May’s Photo Challenge – FAVOURITE COLOR

Uwielbiam chyba wszystkie kolory, ale ostatnio: fiolet, żółty i turkus to moje ulubione
I love all colors, but recently : violet, yellow and turquoise are my favourite ones

n2
n5

26 Responses to “PHOTO CHALLENGE (DAY 1 & 2)”

  1. Karolina May 9, 2013 at 10:21 pm #

    Fajne włoski masz:) No i chusta jest! I już mi się odrazu obraz wyostrzył, bo przecież w mojej głowie jesteś w opasce albo chuście!!!

    • kiosc May 10, 2013 at 7:36 pm #

      haha, no tak w chusteczce/opasce wyglądam bardziej jak ja 🙂

  2. Magda Fou May 8, 2013 at 1:31 pm #

    bombowa fryzurka!!!
    no i okładka to pewnie Twoje dzieło Kasiu, super!

    • kiosc May 8, 2013 at 9:00 pm #

      Dziękuję. Tak to ja wykonałam tę okładkę

  3. aa_dorota May 8, 2013 at 8:41 am #

    Ciekawe upięcie.
    Tez lubię fiolet

  4. solano May 8, 2013 at 12:22 am #

    Ten warkoczyk jest mega! Sama przez długi czas miałam zostawiony taki długi kosmyk “na pamiątkę” 😀 może wrócę do tego? 🙂

  5. KatSzy May 7, 2013 at 10:44 pm #

    Kasiu podpisuję się pod pytaniem od Cleo. Fryzurka czadowa i kojarzy mi się z latem:)
    A kolorki bardzo fajnie zgrane ze sobą-dwa intensywne kolory na fiolecie w groszki. Ciekawie prezentuja się na okładce albumu:)

    • kiosc May 7, 2013 at 11:38 pm #

      Dzięki 🙂 Fryzura jest faktycznie idealna na lato.

  6. Cleo May 7, 2013 at 9:44 pm #

    Kasiu, jak Ty robisz tą fryzurke, bo jest bardzo unikalna 🙂
    Podoba mi się

    • kiosc May 7, 2013 at 11:37 pm #

      🙂 W tej fryzurze najczęściej można mnie zobaczyć. Jest bardzo prosta w wykonaniu.
      Zakładam chustkę, włosy o długości prawie do ramion, zaplatam raz z jeden raz z drugiej strony niedbale i przypinam wsuwkami i tyle 🙂
      No i dodatkowo mam jeden kosmyk włosów długości do połowy pleców, który zawsze jest zapleciony w warkocz.

  7. Mo bloguje May 7, 2013 at 9:20 pm #

    Dzięki, jelonek polubił róż, tak mi się zdaje 😉

    A ja kurczę znowu się zgapiłam i nie załapałam się na foto wyzwanie.

    • kiosc May 7, 2013 at 9:28 pm #

      Hehe, no ja tez się zagapiłam, więc dziś nadrabiam zaległości

  8. kudels May 7, 2013 at 9:08 pm #

    ależ Ty piękna! 🙂 fajna, klimatyczna dziewczyna 🙂 wiedziałam, to już dawno :*

    • kiosc May 7, 2013 at 9:27 pm #

      Dzięki kochana 🙂 Myślę, że dogadałybyśmy się bez problemu 🙂

  9. jo@śka May 7, 2013 at 8:44 pm #

    Ciekawa fryzura. Czy ja kiedyś zrobię sobie inną niż po prostu rozpuszczone włosy??? Zestaw kolorystyczny bardzo fajny. Żółte mam w domu drzwi, turkusowe meble na tarasie i jeszcze kilka innych drobiazgów a fioletową sypialnię 🙂 Świetna okładka!

    • kiosc May 7, 2013 at 8:49 pm #

      Żółte drzwi i turkusowe meble, to musi wyglądać niesamowicie.
      Tez chętnie swoje bym pomalowała, ale niestety mieszkam w wynajętym mieszkaniu i zbyt duże zmiany nie są wskazane 🙂

  10. sandra May 7, 2013 at 7:12 pm #

    Fryzura jest świetna, a połączenie kolorystyczne cud, miód. Lubię patrzeć na takie kolory.

    • kiosc May 7, 2013 at 8:40 pm #

      Dziękuję 🙂 Ostatnio zapuszczam włosy, więc fryzura jest przejściowa 🙂

  11. Lidia [Sześć Dni] May 7, 2013 at 5:57 pm #

    Ta okładka jest cudna ❤

    • kiosc May 7, 2013 at 8:41 pm #

      Ciesze się, że się podoba. To okładka mojego albumu z podróży

  12. art attack {be inspired} May 7, 2013 at 4:45 pm #

    Śliczności! I fryzura i kolor! Cuda które tworzysz są niesamowite!

    • kiosc May 7, 2013 at 8:42 pm #

      Dziękuję kochana

  13. Joanna May 7, 2013 at 3:48 pm #

    Fajna okładka. Też uwielbiam wszystki kolory, ale jednak czerwony to kolor, który chcąc nie chcąc wybieram najczęściej.

    • kiosc May 7, 2013 at 8:42 pm #

      Czerwony jest piękny, więc wcale się nie dziwię 🙂

  14. Duni May 7, 2013 at 3:35 pm #

    Cool design! I love the polka dots 🙂

Leave a Reply

