ZURICH – wednesday on a trip / środa w podróży & PHOTO CHALLENGE

8 May

Dzień 3 wyzwania fotograficznego na blogu www.senmai.pl – temat: MAJ

Day 3 Photo Challenge on www.senmai.pl blog – MAY

Pierwsze dni maja spędziłam w Szwajcarii i bardzo mi się tam podobało.
Dziś mam dla Was zdjęcia z Zurichu, a za tydzień pojawi się foto – relacja z Basel.

I spent the first days of May in Switzerland and I liked it a lot.
Today I have for you photos from Zurich, next week I will show you photos from Basel.

1
2
3
4
5
6
7

20 Responses to “ZURICH – wednesday on a trip / środa w podróży & PHOTO CHALLENGE”

  1. Karolina May 9, 2013 at 10:35 pm #

    Ty to się napodróżujesz:) Fajnie, aż Ci zazdroszczę bo już długo nigdzie nie byłam:)

    • kiosc May 10, 2013 at 7:35 pm #

      🙂 chyba jestem uzależniona od podróżowania. Jak tylko mogę to gdziesś wybywam

  2. Cleo May 8, 2013 at 8:27 pm #

    Kasiu!!!!!!!!!!!
    Zrobiłaś mi przeogromną niespodziankę! Przesylka dotarła, aż nie mogę uwierzyć, jestem zachwycona ! Dziękuje!

    • kiosc May 8, 2013 at 9:03 pm #

      🙂 Super. Cieszę się, że przesyłka dotarła tak szybko, a co najważniejsze, że zawartośc się spodobała 🙂
      Buziaki

  3. kudels May 8, 2013 at 7:43 pm #

    urocze te kolorwe krzesełka i stoliczek :)) klimatycznie tam!

    • kiosc May 8, 2013 at 9:04 pm #

      bardzo klimatycznie !! ja jestem Szwajcarią zachwycona

  4. podzielne May 8, 2013 at 4:29 pm #

    Ależ pozytywnie! i koty ❤

    • kiosc May 8, 2013 at 9:05 pm #

      Takie fajne koty sobie na muralu siedziały 🙂

  5. Jagodzianka May 8, 2013 at 3:51 pm #

    Ach, i u mnie będzie kilka relacji ze Szwajcarii: Berno, Gruyerés…
    Szwajcaria jest bardzo klimatyczna. Przez Basel zawsze przejeżdżamy, ale w Zurichu nigdy nie byłam.

    • kiosc May 8, 2013 at 9:05 pm #

      Ja byłam pierwszy raz w Szwajcarii i muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że tam jest tak sympatycznie

  6. Cleo May 8, 2013 at 2:28 pm #

    Szwajcaria mi się marzy, a teraz gdy patrzę na te zdjecia, marzy mi się jeszcze bardziej 🙂

    • kiosc May 8, 2013 at 9:08 pm #

      Mi Szwajcaria jakoś nigdy specjalnie się nie marzyła. Pojechałam, bo trafiła się fajna okazja i bardzo się cieszę, bo warto się tam wybrać

  7. ilapop May 8, 2013 at 2:24 pm #

    piękne te malowidła ścienne 🙂

    • kiosc May 8, 2013 at 9:09 pm #

      ja jestem fanką wszelkich murali, graffiti itp, więc pojawiają się na zdjęciach z każdej wyprawy

  8. Magda Fou May 8, 2013 at 1:29 pm #

    uwielbiam Zurich:)))

    • kiosc May 8, 2013 at 9:09 pm #

      Ja od teraz też 🙂

  9. Paula May 8, 2013 at 1:09 pm #

    Wyglada bardzo klimatycznie, a te koty sa przeswietne! 🙂

    • kiosc May 8, 2013 at 9:09 pm #

      Warto się wybrać

  10. Kasia May 8, 2013 at 1:09 am #

    Widze, ze Zurych przywital Cie szarosciami i czarnosciami :/ No coz, taka piekna wiosne mamy.
    Szkoda, ze nie dalysmy rady sie spotkac, ale nastepnym razem 😉

    • kiosc May 8, 2013 at 9:11 pm #

      Szkoda, mam nadzieje, że następnym razem się uda.
      A co do pogody to może nie była najpiękniejsza, ale było ok, trochę słońca trochę deszczu urozmaiciło pobyt i zdjęcia:)

Leave a Reply

