Mini art quilt / patchwork summer

9 May

Obrazek w stylu patchwork. Rozmiar 22 / 18 cm.
Gotowy do powieszenia na ścianie.

A picture in a patchwork technique. Size 22 / 18 cm.
Ready to hang on a wall.

1

2

12 Responses to “Mini art quilt / patchwork summer”

  1. Magda May 29, 2013 at 7:04 pm #

    Powinnas robić jeszcze kocyki z takimi aplikacjami, bo jest to śliczne.

    • kiosc May 29, 2013 at 9:40 pm #

      bardzo dziękuję !! myślałam też o tym i pewnie wkrótce takie kocyki powstaną

  2. Mo bloguje May 10, 2013 at 8:25 pm #

    W “głównym” wpisie z obszerniejszą relacją postaram się załączyć linki do wszystkich ciekawych wystawców, aby ułatwić ich odnalezienie 🙂

  3. Modne Frele May 10, 2013 at 12:54 pm #

    Tworzysz prawdziwe cudeńka! 🙂
    Pozdrawiamy.

    • kiosc May 10, 2013 at 7:33 pm #

      Dziękuję 🙂 pozdrawiam również

  4. kudels May 9, 2013 at 7:58 pm #

    uwielbiam te Twoje dzieła :)) chętnie bym zawiesiła u synka mojej siostry, byłby w niebie! 🙂

    • kiosc May 9, 2013 at 8:17 pm #

      Bardzo mi miło !!
      Niemal wszystkie moje prace są do kupienia. Ten obrazek jest wciąż dostępny, więc jak chcesz może zawisnąć w pokoju Twojego siostrzeńca 🙂 Z przyjemnością wykonam tez coś na zamówienie 🙂

  5. Kasiu May 9, 2013 at 9:56 am #

    a ja widzę zastosowanie na niedrącą się książeczkę do opowiadania 🙂
    a jak czytelnik poplami, to się wypierze 🙂
    fajna sprawa

    • kiosc May 9, 2013 at 8:15 pm #

      Wykonuję też takie książeczki, możesz je zobaczyć wchodzącz na link mojego SHOPu 🙂 Fajna sprawa, bo nie dosyć, że można wyprać to jak czytelnik się zmęczy może się na niej wyspać 🙂

  6. Cleo May 9, 2013 at 9:40 am #

    Bardzo pomysłowy jest ten obrazek … i te barwy :)))

    • kiosc May 9, 2013 at 8:12 pm #

      Dopiero odkrywam tę technikę, ale już bardzo mi się podoba

Leave a Reply

