Green Triangle Necklaces / Zielone trójkątne naszyjniki

11 May

Ostatnio zaczęłam tworzyć biżuterię z fimo.
Oto pierwsze rezultaty.
Niepowtarzalne, ręcznie robione trójkątne naszyjniki.

I recently started making jewelry using polymer clay.
These are some first results.
Unique, handmade triangle necklaces.

1
2
3

14 Responses to “Green Triangle Necklaces / Zielone trójkątne naszyjniki”

  1. Erica May 14, 2013 at 4:05 pm #

    Clay is a lot of fun to work with. I love the triangle shape and how you strung several of the beads together for a unique look.

    • kiosc May 15, 2013 at 11:10 am #

      Thank you so much🙂

  2. Cleo May 11, 2013 at 9:50 pm #

    Bardzo podobają mi się te trójkąciki🙂 ale jestem ciekawa też innych kolorów.
    Buziaki

    • kiosc May 12, 2013 at 12:07 pm #

      Będą również w innych kolorach. Praca z fimo tak bardzo mi się spodobała, że na jednym nie przestanę🙂

  3. Paula May 11, 2013 at 5:08 pm #

    Powiem Ci, ze masz talent do designu. Niezwykly projekt🙂 Lakierujesz czyms fimo?

    • kiosc May 11, 2013 at 8:06 pm #

      Bardzo dziękuję🙂
      Nie, nie lakieruję niczym, podobno nie trzeba

  4. kudels May 11, 2013 at 11:10 am #

    coś pięknego🙂 na prawdę rewelacja! Ja czekam aż przestanie padać, to wtedy ubieram ten od Ciebie :))

    • kiosc May 11, 2013 at 1:42 pm #

      Dziękuję🙂 Wkrótce pochwalę sie kolejnymi wyrobami

  5. Kasiu May 11, 2013 at 10:54 am #

    ale kapitalna sprawa to FIMO🙂
    soczyste kolory w sam raz na wiosnę🙂

    • kiosc May 11, 2013 at 1:41 pm #

      Dopiero zaczęłam zabawę z Fimo, ale już mnie wciągnęło.
      A paleta kolorów tak ogromna, że nie wiadomo na co się zdecydować

  6. Mo bloguje May 11, 2013 at 10:44 am #

    Bo faktycznie przyciągają wzrok. Ja zawsze z resztą patrzę na rowery, mój jest fajny, ale nie pogardziłabym nowym🙂

    Naszyjniki proste, ale całkiem ciekawe🙂

    • kiosc May 11, 2013 at 1:39 pm #

      No właśnie jak też mam, nawet dwa, ale zawsze popatrzę z przyjemnością🙂

  7. dybka May 11, 2013 at 9:16 am #

    Świetne! Może niebieski (i jego odcienie o różnych nazwach) nie jest moim ulubionym kolorem, ale naszyjnik wygląda tak świeżo, dynamicznie!🙂

    • kiosc May 11, 2013 at 1:37 pm #

      Pojawią się również w innych kolorach🙂

Leave a Reply

