MAY ON ETSY ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

12 May

etsy

1.www.etsy.com/shop/AbraKadabraJewelry
2.www.etsy.com/shop/theYarnKitchen
3.www.etsy.com/shop/GatheredNestDesigns
4.www.etsy.com/shop/maryankastudio
5.www.etsy.com/shop/AliquidTextileJewels
6.www.etsy.com/shop/byNao
7.www.etsy.com/shop/ThePurpleBalloon

16 Responses to “MAY ON ETSY ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. Maryanka May 14, 2013 at 10:40 am #

    Great list!!!! Thanks! Thanks! Thanks :))))

    • kiosc May 14, 2013 at 1:16 pm #

      You are welcome 🙂

  2. Karolina May 12, 2013 at 10:53 pm #

    Tak patrzę i dumam i wydumałam (albo i nie do końca) że ta zielona pani to jak z muminków. Ale która z postaci? No i właśnie, tu powstaje pytanie jak na to wpadłam hehhe??? Przejrzałam te muminki i nic:)))) Chyba powinnam się już położyć:))) Chociaż kolory bardzo pobudzające!

    • kiosc May 12, 2013 at 10:56 pm #

      haha, może nie jak postać z muminków, ale jak jakaś postać z bajki to na pewno, więc w sumie byłaś blisko 🙂

      Słodkich snów życzę !!!

  3. Mo bloguje May 12, 2013 at 8:50 pm #

    Dużo inspirujących zdjęć tam znajdziesz, Małgorzata jest bardzo utalentowana 🙂 Co do sukienek… Ja w ogóle uwielbiam sukienki, teraz trochę się od nich odwróciłam, ale po ciąży na pewno zacznę nosić z powrotem 🙂

    Co do niedzielnych odkryć… Kokardy na butach strasznie mi się spodobały 🙂

    • kiosc May 12, 2013 at 10:53 pm #

      Super zdjęcia, bardzo fajne pomysły na sesje !!
      Te kokardy również mi sie bardzo spodobały

  4. Agnesss May 12, 2013 at 7:49 pm #

    Kolorów nigdy za wiele – zgadzam się w 100% 🙂
    Świetne propozycje, uwielbiam buszować po Etsy!

    • kiosc May 12, 2013 at 10:51 pm #

      Ostatnio miałam długą przerwę od Etsy, ale widzę, że zaczyna mnie wciągać na nowo.
      Muszę uzupełnić mój sklepik, bo jakoś tam pusto strasznie 🙂

  5. Stella from TheYarnKitchen May 12, 2013 at 4:42 pm #

    super! thank you so much ❤

  6. Abra Kadabra May 12, 2013 at 3:21 pm #

    Wonderful post! Thank you so much !:)

    • kiosc May 12, 2013 at 3:23 pm #

      I am glad that you like it 🙂

  7. kudels May 12, 2013 at 1:32 pm #

    rewelacyjne ta wełniana biżuteria :)) strasznie fajne kolory! :)) aż mnie ożywiło po sobotnim imprezowaniu 🙂

    • kiosc May 12, 2013 at 3:11 pm #

      Haha 🙂 cieszę się, że pomogłam, czasem ciężko sie pozbierać po imprezie

  8. żaneta May 12, 2013 at 1:27 pm #

    Kasiu jak piękne, soczyste kolory! Cudowności wynalazłaś 😉
    Zaraz sobie poklikam na etsy, bo ostatnio mam ogromny kolorowiasty głód!
    Buziaki kochana 😀

    • kiosc May 12, 2013 at 3:10 pm #

      Na etsy można wyszukać prawdziwe skarby. A kolorów nigdy za wiele 🙂

Leave a Reply

