DIY …… Wooden Frame Jewelry Holder / Drewniana rama na biżuterię

16 May

Dziś przygotowałam dla Was prosty tutorial jak stworzyć ramę na biżuterię

Today i prepered for you a simple tutorial how to make a wooden frame jewelry holder.

 

Taka rama na biżuterię to nie tylko praktyczne rozwiązanie na uporządkowanie kolczyków, bransoletek oraz naszyjników, to również ciekawa i ładna dekoracja mieszkania.

A wooden frame jewelry holder is not only a practical solution to hang earrings, bracelets and necklaces but also a beautiful room decoration.

1

Potrzebne będą:
-drewaniana rama
-drewniane patyki znalezione w parku, lesie itd.
-kolorowe wstążki, koronki
-rzemyki, lniany sznurek
-młotek, małe gwoździe

We will need:
-wooden frame
-wooden sticks (found in a park, forest etc.)
-colourful ribbons, laces
-leather cords, linen string
-hammer, small nails

2
3

W środkowej części ramy odmierzamy cztery równe odległości.
Następnie małymi gwoździkami przybijamy wstążki i koronki.

At first, measure out four equal distances inside the frame.
Nail the ribbons and laces to the frame.

4
5

Przywiązujemy patyki do ramy za pomocą lnianego sznurka oraz kolorowych rzemyków.
Using leather cords and a linen string attach the wooden sticks to the frame.

6

Zawieszamy biżuterię.
Hang jewelry

Kolczyki na wstążkach i koronkach, bransoletki oraz naszyjniki na patykach.
On the ribbons and laces – earrings
On the wooden sticks –bracelets and necklaces

7

GOTOWE !!!
READY !!!

Mam nadzieję, że ten prosty tutorial spodobał się Wam.
I hope that you liked it.

Ten tutorial powstał dla bloga Sen Mai z którym współpracuję.
I made this tutorial for the blog Sen Mai I cooperate with.

17 Responses to “DIY …… Wooden Frame Jewelry Holder / Drewniana rama na biżuterię”

  1. porannarosa June 2, 2013 at 9:22 pm #

    Wygląda świetnie , o przydatnosci nie wspomnę 🙂 spróbuje i ja !
    Może choć troszkę uporzadkuję swoje dobra 😉
    Stronka śliczna 🙂 zyczę powodzenia i pozdrawiam ciepło !

  2. Ewka May 18, 2013 at 1:49 pm #

    Świetny pomysł! Aż sobie coś takiego zrobię, bo od dawna irytują mnie kolczyki upchnięte w pudełku ^^

    • kiosc May 20, 2013 at 9:18 pm #

      Dzięki. A zrobić bardzo łatwo. Stara rama się gdzieś znajdzie, a patyków pod każdym drzewem pod dostatkiem 🙂

  3. mamjakty May 17, 2013 at 7:05 pm #

    mam coś podobnego – przy tonach biżuterii naprawdę się przydaje;)

    • kiosc May 17, 2013 at 7:32 pm #

      Niesmowicie przydatna rzecz, no i rama nie leży już w kącie niepotrzebnie

  4. Agnesss May 17, 2013 at 1:23 pm #

    Super 🙂 Bardzo ciekawe rozwiązanie, ja często niektóre bibeloty odkrywam “po jakimś czasie” a to dlatego, że w szufladzie trudno czasem coś znaleźć 🙂

    • kiosc May 17, 2013 at 7:30 pm #

      Od kiedy mam tę ramę, zauważyłam, że częściej noszę biżuterię. Teraz mam zdecydowanie łatwiejszy dostęp do niej 🙂

  5. dybka May 17, 2013 at 10:10 am #

    Ale rama! Super! Zainspirowałaś mnie, żeby takie cudo zrobić na balkon, trochę mocniejsze ‘linki’ i pozawieszać doniczki z małymi kolorowymi kwiatami, czy jakieś balkonowe gadżety! Szkoda, że pada już bym się zabrała…. Cudo!

    • kiosc May 17, 2013 at 12:51 pm #

      Świetny pomysł z dekoracją na balkon. Cieszę się, że zainspirowałam 🙂

  6. Izabela May 16, 2013 at 11:18 am #

    Jej ale ta rama jest cudna!!! jestem ogromnie zachwycona 🙂 cudo !!!

    • kiosc May 16, 2013 at 11:49 am #

      Dziękuję !!
      Polecam, bardzo pratyczne i ładne rozwiązanie na poukładanie biżuterii

  7. kudels May 16, 2013 at 10:44 am #

    widziałam, gdzieś już to rozwiązanie 🙂 podoba mi się, bo możesz sobie wszystko poukładać, wiesz co masz i nosisz 🙂 wezmę sie za DIY po obronie 🙂

    • kiosc May 16, 2013 at 11:50 am #

      Dokładnie, nareszcie z łatwościa mogę wszystko znależć

  8. Karolina May 16, 2013 at 9:54 am #

    Ta rama jest genialna. Już ją kiedyś podziwiałam przy okazji innego posta. No piękna! Ja moje “dzindzle” trzymam w szufladzie, a jak się coś wyciąga to cały sznur się ciągnie:)))) Ot, taki artystyczny nieład:)))

    • kiosc May 16, 2013 at 10:23 am #

      Wcześniej u mnie też to tak wyglądało. Wszystko wymieszane razem. Strasznie tego nie lubiłam i postanowiłam coś z tym zobić, no i stara rama, która czekała od jakiegos czasu by ją do czegoś wykorzystać w końcu sie przydała 🙂

  9. Cleo May 16, 2013 at 8:51 am #

    Bardzo podoba mi się pomysł z gałązkami. Widziałam już takie projekty ramek na biżuterię, ale z tymi patykami bardzo sie wyróżnia. Piekną kolekcja 😉

    • kiosc May 16, 2013 at 10:19 am #

      Takich ram jest wiele, szczególnie na pintereście, ale przyznam szczerze, że z gałązkami jeszcze nie widziałam. A na pomysł wpadłam głownie dlatego, że rama jest krzywa i chcąc to zamaskować pomyślałam o takim rozwiązaniu 🙂 Dzięki temu cała konstrukcja wygląda ładnie i ciekawie i spełnia swe zadanie w 100 %. Teraz cała moja biżuteria jest pięknie wyeksponowana i znalezienie tego czego szukam nie sprawia juz żadnego problemu.

Leave a Reply

