HI, I am back / wróciłam !!!

17 Jun

Wróciłam !! A gdzie byłam??

Ostatnie dwa tygodnie spędziłam podróżując po Kanadzie.
Jesli ktoś ma ochotę pooglądać zdjęcia oraz poczytać co nieco o tym kraju, na pierwszą foto-relację serdecznie zapraszam w tą środę.

Dziś jednak będzie o czymś zupełnie innym.
Pamiętacie, jakiś czas temu wspominałam, że moje lalki wkrótce pojawią się w nowym miejscu.
Tak też się stało.
Przed wyjadem do Kanady kilka dni spędziłam w Krakowie, odwiedziłam rodzinę, przyjaciół oraz…… Galerię Pod Chmurką, w tórej to właśnie zamieszkały moje lale.

Jest mi niezwykle miło, że moje prace znajdują się w tak wyjątkowym miejscu. Dziękuję Kochana, za danie mi tej możliwości.

Jeśli więc będziecie w Krakowie nie zapomnijcie proszę zawitać na Kazimierz na ul. Józefa 22.
A więcej o Galerii Pod Chmurką, w której znajdują się przede wszystkim niezwykłe ilustracje tworzone przez Renię, o których już kiedyś pisałam w moich niedzielnych odkryciach, poczytać możecie na stronie
lookarna

dolls

Hi !!! I am back !!!
And where was I ??

I spend last two weeks travelling in Canada.
So if anybody would like to see photos and read a bit about this country, please visit my blog this Wednesday.

Today will be about something completely different.
Do you remember that I said that soon my dolls will be living in a new special place?
It has happened.
Just before I went to Canada, I spent a few days in Cracow. I visited my family, my friends and…..the Open Air Gallery, where my dolls are now.

I am very honoured that my work is based in such a wonderful place. Thank you so much my dear for giving me that opportunity.

So if you are in Cracow, in Kazimierz, please don’t forget to step by Józefa 22 street.
More about Open Air Galery, where you can mainly see amazing illustrations made by Renia, ( I wrote about them some time ago on Sunday Discovery) you can read on lookarna

1

zdjęcie pochodzi z blogu Galerii pod Chmurką
this photo comes from Open Air Gallery

23 Responses to “HI, I am back / wróciłam !!!”

  1. Agnesss June 19, 2013 at 4:05 pm #

    Witam!!!!
    Dobrze, że już jesteś 🙂
    No i gratuluję!! Jak tylko będę w Krakowie odwiedzę Galerię pod Chmurką:)
    Nie ukrywam, że mam do niej sentyment (zwłaszcza od czasu wygranej) 🙂

    🙂

    • kiosc June 19, 2013 at 8:07 pm #

      Ah, faktycznie to ty wygrałaś niespodziankę od Reni. Czy była to ilustracja?? Ja ostatnio odwedziłam Galerie i byłam zachwycona pracami i tym jak jest tam klimatycznie

      • Agnesss June 20, 2013 at 5:20 pm #

        hmm, do wygrania była ilustracja, ale mi bardzo przypadła do gustu miseczka użyta do losowania i jako nagrodę dostałam właśnie ją:) Ale myślę, że na posiadanie ilustracji przyjdzie jeszcze czas 🙂

  2. eluna June 18, 2013 at 11:13 pm #

    Czekam z niecierpliwością na relacje o Kanadzie. Mam zamiar tam pojechać…

    • kiosc June 19, 2013 at 8:07 pm #

      Relacja juz jest, zapraszam

  3. dybka June 17, 2013 at 11:03 pm #

    Super! Gratuluję galerii 🙂 no i jestem ciekawa relacji!

    • kiosc June 18, 2013 at 12:11 am #

      Dziękuję i zapraszam !!

  4. Erica June 17, 2013 at 10:40 pm #

    So exciting! I’m sure you had blast on the trip. Can’t wait for the details!

    Congrats on having your work shown!

    • kiosc June 18, 2013 at 12:10 am #

      Thank you!! Last weeks were really amazing 🙂

  5. Mo bloguje June 17, 2013 at 9:15 pm #

    Dziękuję za życzenia 🙂

  6. Maryś June 17, 2013 at 8:22 pm #

    O tak, jej prace są niesamowite – też podziwiam! 😉

    • kiosc June 17, 2013 at 10:18 pm #

      Cudowne prace w niezwykłym miejscu. Już się nie mogę doczekać, aż się znów tam pojawię

  7. żaneta June 17, 2013 at 3:00 pm #

    Kasiu czekam z niecierpliwością na relacje… ahhhhh, Kanada marzy mi się już od dawna… póki co pozwiedzam ją wirtualnie dzięki Tobie. Lale są cudowne! A tak w ogóle, stęskniłam się za Tobą 😉 buziaki!

    • kiosc June 17, 2013 at 10:19 pm #

      Ja też się stęskniłam.
      Mam nadzieję, że moja relacja z Kanady Cię nie zawiedzie

  8. kudels June 17, 2013 at 1:44 pm #

    oooo ! 🙂 w końcu wróciłaś , cała i zdrowa 🙂 czekam na foty z wyprawy, tymczasem lale sliczne 🙂

    • kiosc June 17, 2013 at 10:20 pm #

      Cała i zdrowa z energią i nowymi pomysłami 🙂

  9. Paula June 17, 2013 at 12:48 pm #

    Piekne te lale. Ciesze sie, ze wrocilas. Kanada to moje marzenie, wiec cierpliwie czekam do srody 🙂

    • kiosc June 17, 2013 at 10:23 pm #

      Zapraszam serdecznie 🙂

  10. mogika June 17, 2013 at 10:44 am #

    Witaj, gratuluje znalezienia lalom świetnego miejsca i czekam na zdjęcia z podróży!!

    • kiosc June 17, 2013 at 12:41 pm #

      Dziękuję, miejsce jest faktycznie wyjątkowe

  11. Cleo June 17, 2013 at 9:39 am #

    Już zdąrzyłm się stęsknic za Tobą Kasiu w tym blogowym świecie. Mam nadzieje, że wróciłaś naładowana pozytywną energią 🙂 I czekam na zdjecia z Kanady w środę:)

    Lalunie piękne, serdecznie gratuluje!

    • kiosc June 17, 2013 at 12:40 pm #

      Dziękuję, ja tez się za Wami stęskniłam. Zapraszam w środę 🙂

Leave a Reply

