memorial / ku pamięci

21 Jun

Niestety pierwszego dnia mojego pobytu w Montrealu, mój Canon po zdrobieniu trzech zdjęć wydał dziwny dzwięk. Chyba chcąc mi w ten sposób powiedzieć: mam już dosyć już mi się nie chcę, przechodze na emeryturę, bo przestał działać.

Po ratunek udałam się do przemiłych panów, którzy stwierdzili, że mogą spróbować mu pomóc, ale po pierwsze zajmie to dużo czasu, a po drugie będzie sporo kosztowało, a poza tym to chyba nie warto, bo on już ma swoje lata i chyba faktycznie na niego przyszedł czas. Tak więc Canona do torby spakowałam i na tym zakończyliśmy naszą wspólną wycieczkę po Kanadzie.

Canonowi jednak słowa uznania się należą. Służył mi bardzo długo.

Przejechał ze mną stopem niemal całą Europę.
Przedzierał się przez śniegi z Kashmiru do Ladakhu
Wspiął się w Himalayach na prawie 5000 m. n.p.m
Dotarł za koło podbiegunowe.

Bardzo lubiłam te nasze wspólne wyprawy ale cóż….
Każdemu się kiedyś odpoczynek należy.

Unfortunately during my first day in Montreal, after taking three photos my Canon gave a very weird sound and he stopped working. I think by this he wanted to tell me: it is enough, I don’t want to take photos anymore, and I’m going to pension.

I went for help to very kind guys; they told me that they can try to help him but…. At first it would take a lot of time, second it would cost a lot and apart from that they think that he is just old and it is time for him to rest. So I put my Canon to a bag and that was the end of our trip in Canada.

But I have to admit, he was really good company and we have done a lot of great trips together.

He hitchhiked with me in almost whole Europe
He went through the snow from Kashmir to Ladakh
Climbed on almost 5000 m in Himalaya
Went past the arctic circle…..

I really liked our trips together but…..
Anyone deserves to rest at some point.

droga do Ladakhu8
Langtang93
53
kashmir29
kashmir22
kashmir25

 

Wspaniałego weekendu Wam życzę !!!!

Have  a wonderful weekend !!!!

20 Responses to “memorial / ku pamięci”

  1. Paula June 23, 2013 at 8:17 am #

    Wow! Podziwiam, naprawde zobaczylas ladny kawalek swiata 🙂

    • kiosc June 23, 2013 at 9:23 pm #

      Dziękuję. Faktycznie w penym momencie podróżowałam baaardzo dużo 🙂

  2. art attack {be inspired} June 22, 2013 at 6:27 pm #

    No skoro tyle zwiedził to może rzeczywiście mu się należy.
    Ale Ci zazdroszczę tylu odwiedzonych miejsc!
    Buziaki Kasiu!

    • kiosc June 23, 2013 at 1:21 am #

      Należy mu się jak najbardziej 🙂
      buziaki !!

  3. mogika June 22, 2013 at 2:47 pm #

    Co się tu dziwić, wykończyłaś biedaka 😉
    Fajne zdjęcia!!! Zazdroszczę tylu przygód!
    Pozdrawiam Kasiu!

    • kiosc June 23, 2013 at 1:17 am #

      Chyba tak właśnie się stało. Już kiedyś musiałam go reanimować.
      Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Karolina June 22, 2013 at 11:35 am #

    Ze starości padł, śmiercią naturalną, to jeszcze ok. Pomyśl gdyby tak gdzieś w przepaść poleciał – wtedy byłby lament. A tak to jeszcze przed pochowaniem miałaś chwilę na pożegnianie;))
    Co do Himalajów – szacun, gdzie tam Cię poniosło!!

    • kiosc June 22, 2013 at 12:35 pm #

      Fakt, dobrze, że w przepaść nie wpadł, bo pewnie bym za nim tam wskoczyła i bym mnie tu już z Wami nie było 🙂
      Z Himalajami to było tak, że kumpeli wpadł do głowy pomysł, a ja polazłam za nią 🙂

  5. Kasia na Rozdrozach June 22, 2013 at 12:21 am #

    Gdzie wyslac wieniec? A tak na powaznie, ladny kawalek swiata razem zwiedziliscie, zazdraszczam!

    • kiosc June 22, 2013 at 1:01 am #

      🙂 dzięki, ale ty jak widze też masz fajowe podróże za i przed sobą 🙂

  6. kudels June 21, 2013 at 9:58 pm #

    te Twoje podróże budzą we mnie ogromny podziw 🙂 inspirujesz!

    • kiosc July 3, 2013 at 7:58 pm #

      dziękuję 🙂 tak jakoś wyszło, że podróże stały się dużą częścią mojego życia

  7. Cleo June 21, 2013 at 9:31 pm #

    Szkoda aparatu, mój ostatnio też ma problemy i muszę zakupic nową lampę.
    Wycieczki Ci i tak zazdroszczę 😉
    Buziaczki Kasiu

    • kiosc June 22, 2013 at 12:58 am #

      Szkoda, nawet bardzo, ale skoro już mu się nie chce cykac fotek to chyba dam mu już święty spokój 🙂 Tyle tylko, że mnie czeka kolejny wydatek.

  8. Jagodzianka June 21, 2013 at 1:01 pm #

    Jejku, jakie ten Canon miał wspaniałe wycieczki! Jejku, ile miejsc zobaczył i tyleż samo sfotografował! Szczęściarz 😀

    • kiosc June 22, 2013 at 12:55 am #

      hehe, dzięki. on chyba też je bardzo lubił 🙂

  9. Duni June 21, 2013 at 12:58 pm #

    These are fantastic photos!!
    I’m sorry your camera gave up…hope you get a new one soon 🙂
    have a wonderful day, Duni xo

    • kiosc June 22, 2013 at 12:54 am #

      Thank you. I think I will have to buy a new one very, very soon.

  10. Agnesss June 21, 2013 at 12:09 pm #

    Cześć Kochana 🙂

    Zdjęcie z Nepalu zrobiło na mnie ogromne wrażenie, WOW 🙂 Gratulacje. Nie wiedziałam, że takie ekstremalne wojaże też Ciebie interesują. A ze sprzętem tak już jest, że często opuszcza nas w najmniej spodziewanym momencie 🙂

    Udanego weekendu 🙂

    • kiosc June 22, 2013 at 12:53 am #

      Nepal i Indie zawsze mi się marzyły, ale, że wyjdę na prawie 5000 m to raczej sie po sobie niespodziewałam. To, że tam się zanalazłam to zasługa mojej kumpeli, której wspinaczki się zachciało. Postanowiłyśmy zobaczyć co nam z tego wyjdzie, no i wylazłyśmy na prawie 5000 🙂

Leave a Reply

