SUMMER ON ETSY ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

23 Jun

summer etsy

1.Zayade
2.JustineHats
3.ThuyVosJewelBox
4.veronicacolindres
5.ketchupize
6.tovicorrie
7.Skomoroki

11 Responses to “SUMMER ON ETSY ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. mamjakty June 23, 2013 at 10:05 pm #

    sukienka boska! a hamak kupię sobie jak tylko dorobię się domu i ogrodu, czyli nieprędko:) jednak jak sobie myślę domu w przyszłości to hamak kolorowy jakoś zawsze w tych marzeniach kołysze się delikatnie między drzewami…ehh:)

    • kiosc June 24, 2013 at 10:22 am #

      Mam podobnie, póki co dom i ogród to bardzo odległa sprawa. Dobrze chociaż, że moge sie pobujać na hamaku u mamy w ogrodzie 🙂

  2. Blondynka z Krainy Teczy June 23, 2013 at 9:40 pm #

    A mnie najbardziej podoba się hamak, super jest, wlaśnie taki chce na mój taras!

    • kiosc June 24, 2013 at 10:21 am #

      Taki hamak to powiesiłabym nawet w pokoju 🙂

  3. dybka June 23, 2013 at 3:01 pm #

    Piękne! Szczególnie sukienka, mogłabym w niej zamieszkać 🙂

    • kiosc June 23, 2013 at 9:18 pm #

      sukienka wręcz idealna, fajnie by było taką mieć 🙂

  4. kudels June 23, 2013 at 11:36 am #

    jej jakie cudowne kolory 🙂 ta torna skardła mi serce 🙂

  5. Cleo June 23, 2013 at 10:20 am #

    A wiesz…. z chęcią przygarnełabym to wszystko , mój Ty odkrywco:)

    • kiosc June 23, 2013 at 9:20 pm #

      hehe, ostatnio znów zaczęłam często bywac na Etsy, a tam sa takie bajeczne rzeczy 🙂

  6. Mo bloguje June 23, 2013 at 9:40 am #

    Ja cieszę się, że mój Canon jest na razie niezniszczalny 🙂 Ale Lomo nie traktuję jako dodatkowego aparatu, jednak wiadomo, że jak zależy Ci na jakości to lepiej wybrać dobrą lustrzankę cyfrową 😉

    Co do powyższego posta… Torby spod 6 najpiękniejsze.

    • kiosc June 23, 2013 at 9:21 pm #

      z mojego canona byłam bardzo zadowlona, więc chyba znów się na ta firme zdecyduję. A torba jest genialna !!!

Leave a Reply

