sneak peek – our living room / nasz salon

9 Jul

Jakiś czas temu umieściłam na blogu zdjęcia z mojej pracowni, dziś chciałam Was zaprosić do naszego salonu, a konkretniej, pokazać część jadalną.

Some time ago I showed you photos from my work space and Today I would like to invite you to our living room, to the dining area.

s1
s2
s3

19 Responses to “sneak peek – our living room / nasz salon”

  1. Asia-majstruje July 13, 2013 at 1:05 pm #

    Uwielbiam tak podglądać 🙂 Mam identyczne tulipany, przywiezione z Holandii! Lecę pooglądać pracownię…

    • kiosc July 13, 2013 at 1:57 pm #

      Ten tulipan to właśnie pamiątka z wycieczki do Amsterdamu. Zapraszam 🙂

  2. podzielne July 12, 2013 at 9:39 pm #

    Ależ pozytywnie. Mapa super. 🙂

    • kiosc July 13, 2013 at 1:56 pm #

      cieszę się, że się podoba

  3. Karolina July 11, 2013 at 11:18 am #

    Ta mapa jest genialna, wiesz:)

    • kiosc July 12, 2013 at 8:49 am #

      dzięki !! też ją uwielbiam

  4. dybka July 9, 2013 at 9:56 pm #

    Widzę tam bliski memu sercu (i kubkom smakowym) element – Grimbergen 😛 Fajowy salon, ciepły 🙂

    • kiosc July 10, 2013 at 12:25 am #

      super, że się podoba i brawo za spostrzegawczość 🙂

  5. Mo bloguje July 9, 2013 at 11:35 am #

    Cieszę się, że linki są przydatne 🙂 Staram się wyszukiwać rzeczy, które nie są aż takie popularne, a wiem, że mogłyby się spodobać Czytelniczkom 🙂

    Kurczę, strasznie fajne masz te swoje wnętrza 🙂 Dla mnie możliwość urządzenia domu po swojemu to chyba jedyna rzecz która przemawia za kupnem własnego mieszkania.

    • kiosc July 9, 2013 at 12:25 pm #

      to też wynajęte mieszkanie, tyle, że w Wiedniu mieszkania do wynajęcia sa niemal kompletie puste, więc tak czy siak trzeba urządzać po swojemu 🙂

  6. kudels July 9, 2013 at 9:40 am #

    bardzo klimatyczne miejsce, od razu widać, że włożyłaś tu sporo serca :))

    • kiosc July 9, 2013 at 12:27 pm #

      dziękuję 🙂 tak właśnie jest, niemal każdy element mieszkania został wykonany przeze mnie lub są to niezwykle ważne dla mnie prezenty

  7. Agnesss July 9, 2013 at 9:17 am #

    Super! bardzo przytulne miejsce.
    Od razu czuję, że kolacja pysznie tam smakuje i herbatka i rozmowa 🙂
    Wnętrze urządzone ze smakiem 🙂

    Takie Twoje 🙂

    p.s. Stół bardzo mi się podoba, podobny miałam w Polsce …

    Miłego dnia!!!

    • kiosc July 9, 2013 at 12:28 pm #

      Serdecznie zapraszam na kawę i ciasteczko 🙂
      miłego dnia kochana

      • Agnesss July 15, 2013 at 11:15 am #

        Kto wie, może skorzystam 🙂

  8. Beetle Mellow July 9, 2013 at 8:48 am #

    planuje również zrobić takie girlandy domową metodą 🙂 podobają mi się oby dwie aranżacje !

    • kiosc July 9, 2013 at 9:06 am #

      Zrobienie takie girlandy to bardzo prosta sprawa. Mi zajęło to może pół godziny 🙂

  9. Cleo July 9, 2013 at 8:39 am #

    Mapa , kolorki i ten cudowny obraz w rogu, niczego więcej nie mogłabym sobie wyobrazić:)
    Pieknie kochana, to cała Ty.

    • kiosc July 9, 2013 at 9:08 am #

      Dziękuję 🙂 uwielbiam ten mój jadalny zakątek. A mapę namalowałam na starym, ogromnym obrusie i wygląda tak właśnie jak chciałam

Leave a Reply

