Image

poduszka w trójkąty / triangles pillow

12 Jul

p

13 Responses to “poduszka w trójkąty / triangles pillow”

  1. COLOUR-IT July 22, 2013 at 12:13 am #

    Ooo, mi od długiego czasu chodzą trójkąty po głowie. Akurat jestem w trakcie remontu i myśląc nad ścianami rozważalam opcję zrobienia sobie takiej ściany: http://pinterest.com/pin/414331234438337697/ tylko w radośniejszych kolorach, ostatecznie mam wszystkie gładkie. Mimo to wcale nie zrezygnowałam z tego motywu i zbieram się do uszycia trójkątowych poduch, tylko z nieco drobniejszych kawałków niż ty masz – moje trójkąciki będą tak ze 3 razy mniejsze 🙂
    Trafiłam tu pierwszy raz, ale od razu stwierdzam, że blog świetny i będę obserwować 🙂
    Pozdrawiam, D.

    • kiosc July 22, 2013 at 10:46 am #

      ściana super !! Ale ja z racji mieszkania w wynajętym mieszkaniu nie mogę sobie pozwolić na tam drastyczne zmiany. Powodzenia w szyciu poduszek, troche jest z tym roboty ale warto 🙂

      Bardzo dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że do mnie trafiłaś, ja zaraz pędzę zaglądnąc do Ciebie

      Pozdrawiam serdecznie
      Kasia

      • COLOUR-IT July 29, 2013 at 2:20 pm #

        No widzisz, Ty masz nad sobą najemców, a ja rodziców i obie nie możemy 🙂 Dzięki tej notce zebrałam się do zrobienia poduch, jakoś tak wyszło, że zamiast szycia robię na szydełku. Bardziej czasochłonne, ale zdecydowanie łatwiejsze 🙂 Jak skończę to wrzucę efekt na bloga i na pewno dam Ci znać 🙂

  2. Maryś July 13, 2013 at 1:18 pm #

    bardzo LUBIĘ – forma trójkąta we wszelkich konfiguracjach kolorystycznych jest cudna 🙂

    • kiosc July 13, 2013 at 2:01 pm #

      super 🙂 ja ostatnio zakochałam się w trójkątach, więc pojawiają się dosłownie wszędzie, od biżuterii po różniego rodzaju dekoracje

  3. Asia-majstruje July 13, 2013 at 12:56 pm #

    Świetne poduchy! Ta z mapą też jest genialna!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Asia

    • kiosc July 13, 2013 at 2:02 pm #

      dzięki Asiu, ja też pozdrawiam i zaraz idę w odwiedziny do Ciebie 🙂

  4. Cleo July 13, 2013 at 8:27 am #

    Jaka fajna pozytywna poduszka 🙂

    • kiosc July 13, 2013 at 11:46 am #

      dziękuję 🙂

  5. kudels July 12, 2013 at 10:00 pm #

    rewelacyjne 🙂 nie dość, że uwielbiam takie kolorowe poduszki, to jeszcze kojarzą mi się z podóżami 🙂

    • kiosc July 13, 2013 at 11:47 am #

      no tak faktycznie 🙂 całkiem nieświadomie czasem powstają u mnie podróżnicze motywy

  6. Duni July 12, 2013 at 9:51 am #

    Fun pillows 🙂 I like the world map pillow!
    have a wonderful weekend,
    Duni xo

Leave a Reply

