MARISCAPES…..……………… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

14 Jul

W dzisiejszą odkrywczą niedzielę, chciałam wam zaprezentować niesamowitą biżuterię MARISCAPES.

Wszyskie prace, które tworzy Marishka inspirowane są stylem etno, boho, hippie oraz folk.

Nie wiem jak Wy ale ja zakochałam się w tych niezwykle kolorowych i nietuzinkowych naszyjnikach.

Today I would like to share with you some amazing jewelry MARISCAPES .

These unique handmade necklaces are all inspired by etno, boho, hippie and folk style.

I don’t know about you but I fell in love with these colorful and fabulous jewelry.

ma1
ma2
ma3

Więcej o MARISCAPES możecie znależć na

More about MARISCAPES you can find on:
www.facebook.com/mariscapes

8 Responses to “MARISCAPES…..……………… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. Paula July 17, 2013 at 12:21 pm #

    Ta szara z piorkami jest niesamowita!

  2. Karolina July 15, 2013 at 6:45 pm #

    Ale świetne! Każdy jeden mi się podoba i chociaż to nie do końca mój styl to i tak chciałabym mieć!

  3. Agnesss July 15, 2013 at 10:47 am #

    Kochana, Ty wiesz jak trafić w mój gust 🙂
    Takie afrykańśkie często tutaj widuję, bogactwo kolorów, bajeczne 🙂

    BuziakI 🙂

  4. Beetle Mellow July 15, 2013 at 8:54 am #

    piękne ! kojarzą mi się z Indonezją 😉 na Bali wyrabiają taką kolorową biżuterię w stylu boho i hipi, wszystko ręcznie robione i wkładają w to mnóstwo serca, przywiozłam całej rodzinie takie kolorowe naszyjniki !!

  5. kudels July 14, 2013 at 12:18 pm #

    rewelacyjne są te naszyjniki, już kiedyś widziałam 🙂 naprawdę piękne :))

    • kiosc July 14, 2013 at 6:40 pm #

      cudowne, ja je podziwiam już od jakiegoś czasu

  6. Joanna J July 14, 2013 at 9:59 am #

    cudne, można to gdzieś kupic?

    • kiosc July 14, 2013 at 6:41 pm #

      tak można, najlepiej wejść na stronę facebook MARISCAPES i skontaktować się z Marishką

Leave a Reply

