ODESSA– wednesday on a trip / środa w podróży

31 Jul

Odessa1
Odessa2
Odessa3
Odessa4
Odessa5
Odessa6
Odessa7
Odessa8
Odessa9
Odessa10

11 Responses to “ODESSA– wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. Agnesss August 3, 2013 at 12:12 pm #

    Od dawna mam wielki sentyment do Ukrainy. Cudowne znajomości, niezwykłe chwile tam spędzone. W Odessie spędziłam tylko 1 dzień, pamiętam, że miasto wydało mi się wtedy bardzo równe w sensie ulic. Jakby ktoś od linijki je wymierzył🙂

    Na Krymie spędziłam jedne z lepszych wakacji w życiu🙂

  2. kudels July 31, 2013 at 10:08 pm #

    Odessa to jedno z miejsc, które koniecznie chcę odwiedzić. Od prau lat. :)ciągnie mnie tam jak cholera.

    • kiosc August 1, 2013 at 10:07 am #

      Za tydzień zapraszam do kolejnego miejsca na Ukrainie🙂

  3. Erica July 31, 2013 at 3:27 pm #

    Such amazing architecture! Beautiful!🙂

    • kiosc August 1, 2013 at 10:07 am #

      Yes, it is destroyed but beautiful

  4. Beetle Mellow July 31, 2013 at 8:34 am #

    zdecydowanie zdjęcia oddają klimat miejsca ! nawet kociakowi się średnio podoba😛
    Przepiękna jest ta kamienica błękitna jak by ją odnowić to prawdziwe dzieło !
    Na Ukrainie nie byłam, jestem ciekawa tego miejsca! Za dwa tygodnie jadę do Wilna więc zobaczymy, podobno piękne🙂

    • kiosc July 31, 2013 at 12:20 pm #

      Ukraina jest niesamowita, ale niestety bardzo zniszczona, aż żal patrzeć na te rozpadające się piękne kamienice.
      W wilnie jeszcze nie byłam, też mam nadzieję się kiedyś tam wybrać

  5. Paula July 31, 2013 at 8:23 am #

    Bardzo klimatyczne. Masz oko do wylapywania chwil🙂

    • kiosc July 31, 2013 at 12:20 pm #

      Dziękuję !!!

  6. Kasia July 31, 2013 at 12:26 am #

    Mocno pięknie i trochę strasznie.

    • kiosc July 31, 2013 at 12:22 pm #

      Dokładnie tak, piękno w połaczeniu z dramatem

Leave a Reply

