Bakhchysarai – wednesday on a trip / środa w podróży

28 Aug

Wakacje dobiegły końca i jestem z powrotem.
Dziś jeszcze pokaże Wam kolejne zdjęcia z Ukrainy, z podróży którą odbyłam w 2007 roku, ale już za tydzień podzielę się z Wami zdjęciami z wyspy Milos z której właśnie wróciłam.
Serdecznie zapraszam.

Hello everybody.
Holidays are finished, so I am back.
Today I will show you photos from Ukraine, from the trip that I did in 2007, but next week I will share with you photos from the island Milos, from where I just returned.

krym 1
krym 3
krym 4
krym 5
krym 6
krym 7
krym 8
krym 9

15 Responses to “Bakhchysarai – wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. Agnesss September 10, 2013 at 1:23 pm #

    Uwielbiam Ukr i Krym 🙂
    Z sentymentem oglądałam te zdjęcia i aż zachciało mi się tam wrócić!!!

  2. kudels August 28, 2013 at 6:26 pm #

    myślałam o Tobie wczoraj! :)) dobrze, że wróciłaś!

  3. nationalek August 28, 2013 at 1:23 pm #

    Niesamowite zdjęcia! Fantastyczne wręcz 🙂 Tyle kolorów i wspaniałych miejsc 🙂 Bardzo mi się to podoba 😉 Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia 🙂 http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    • kiosc August 28, 2013 at 4:56 pm #

      Dziękuję, ja również serdecznie pozdrawiam

  4. Cleo August 28, 2013 at 12:51 pm #

    ps. I mojego wrzeszczącego serducha z ikonki 😀

  5. Cleo August 28, 2013 at 12:50 pm #

    Juz sie Ciebie Kasiu doczekać nie mogłam:) Ciesze sie, że wróciłaś, zaczelo mi brakowac Twojego barwnego swiata:)

    • kiosc August 28, 2013 at 4:57 pm #

      🙂 dziękuję kochana. Jestem i zaraz zacznę Waz zalewać kolorami na nowo 🙂

      • Cleo August 29, 2013 at 7:58 am #

        Juz sie nie moge doczekać:)

  6. żaneta August 28, 2013 at 9:48 am #

    Kasiu piękna ta Ukraina. Już nie pierwszy raz się spotkałam z cudownymi komentarzami na temat tego kraju, może kiedyś mi się uda ją odwiedzić…

    Witaj z powrotem kochana!

    • kiosc August 28, 2013 at 10:42 am #

      Dziękuję, Ukraina jest niesamowita, juz minęło 6 lat od mojej podróży do tego kraju, a ja się wciąż nim zachwycam 🙂

  7. Karolina August 28, 2013 at 9:46 am #

    Piękna Ukraina. A ja czekam na greckie opowieści, bo pewnie cudownie było co?;)

    • kiosc August 28, 2013 at 10:43 am #

      Oj było, było, zapraszam za tydzień 🙂

  8. Duni August 28, 2013 at 8:26 am #

    Welcome back 🙂
    These photos are amazing! I like the rich colours in the last picture!
    Looking forward to your Milos photos! Have a beautiful day
    Duni ♥

    • kiosc August 28, 2013 at 10:58 am #

      Thank you.
      Have a beautiful day too 🙂

Leave a Reply

