Freddie Mercury doll / lalka

29 Aug

Zanim wyjechałam na wakacje, miałam do wykonania kilka ciekawych projektów. Nie zdążyłam się nimi z Wami podzielić, więc teraz po powrocie nadrabiam zaległości.

Oto pierwszy z nich.

Before I went on holidays I had a few interesting projects to make.
I didn’t have time to share them with you so now I am getting back to speed.

This is one of them.

Uwielbiam szyć lalaki, projektować je i dopracowywać detale. Wyobrażacie sobie więc ile radości sprawiło mi zamówienie na uszycie lalki Freddie Mercury.

I love making dolls, design them and capturing details. You can imagine how happy I was when I got an order to make a doll of Freddie Mercury.

Freddie jest już u swojego nowego właściciela i z tego co się dowiedziałam sprawił mu tyle samo radości ile mi jego uszycie.

Freddie is already in his new home and from this what I found out he made his owner as happy as he made me while I was creating him.

Przedstawiam Wam Freddie Mercury.

I would like to introduce to you Freddie Mecury.

Freddie Mercury
Freddie Mercury .
Freddie Mercury ..

18 Responses to “Freddie Mercury doll / lalka”

  1. Paula September 12, 2013 at 8:01 am #

    Genialna kurtka! Obowiazkowa lalka dla fanow🙂

  2. Agnesss September 10, 2013 at 1:22 pm #

    REWELACYJNY!!!
    Freddie jak żywy🙂

  3. Asia-majstruje August 30, 2013 at 7:55 pm #

    Ahaha, no po prostu genialny! Bosko wychodzą Ci lalki znanych ludzi🙂 Frida też była cudna!

    • kiosc August 31, 2013 at 9:04 am #

      Dziękuję Asiu🙂 W planie są kolejne

  4. ola August 29, 2013 at 7:51 pm #

    Genialny!!!:)

    • kiosc August 29, 2013 at 9:19 pm #

      dziękuję🙂

  5. Karolina August 29, 2013 at 12:46 pm #

    ahaha znów wymysliła:)) Ty to dobra jesteś:)))

    • kiosc August 29, 2013 at 12:56 pm #

      takie zamówienie dostałam, nie moja wina🙂

  6. Jagodzianka August 29, 2013 at 12:17 pm #

    Mój ci, on mój! Znaczy teraz brata mego!:)

    • kiosc August 29, 2013 at 12:55 pm #

      Dzięki kochana jeszcze raz za to wyjątkowe zamówienie ♥

  7. kudels August 29, 2013 at 9:47 am #

    no i w końcu mamy faceta! :))

    • kudels August 29, 2013 at 9:47 am #

      dobrze go nazwałaś,bo ja od lat na wszystkich facetów mówię Fredy🙂

      • kiosc August 29, 2013 at 12:53 pm #

        haha, no to już wiem jak nazwę lalkę jak wymyślę jakąś dla Ciebie🙂

    • kiosc August 29, 2013 at 12:54 pm #

      Ale kolejni już czekają w kolejce. Mam pomysł na uszycie dwóch wyjątkowych facetów

  8. Beetle Mellow August 29, 2013 at 8:36 am #

    hihih bardzo pocieszny ten Freddi🙂 extra !

    • kiosc August 29, 2013 at 12:52 pm #

      super, żę się podoba.

  9. Cleo August 29, 2013 at 7:57 am #

    Hahah…Freddi jest boski, ależ Ty pomysłowa jesteś🙂

    • kiosc August 29, 2013 at 12:52 pm #

      dziękuję, wzorowałam się na oryginale🙂

Leave a Reply

