SOLO KOLEKTYW ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

1 Sep

Dziś chciałam Was zabrać do niezykłego świata ceramiki SOLO KOLEKTYW.
Dorota tworzy cudowną biżuterię, naczynia oraz inne ozdoby do domu.
Ja trafiłam na dzieła SOLO KOLEKTYW szukając prezentu ślubnego.
Zamówiłam zestaw ceramiki z wygrawerowanymi imionami państwa młodych oraz datą ślubu. Po otrzymaniu zamówienia od razu wiedziałam, że na tym jednym nie poprzestanie.

Today I would like to take you to the amazing ceramic world of SOLO KOLEKTYW.
Dorota is creating wonderful jewelry, pottery and home decorations.
I found SOLO KOLEKTYW when I was searching for a weeding gift.
I ordered a set of pottery with special engraved names of the bride and groom and the weeding date.
After I received my order I knew it that it will not be the last one.

solokolektyw

Więcej o SOLOKOLEKTYW możecie znależć na:

More about SOLOKOLEKTYW you can find on:

www.solokolektyw.com
www.facebook.com/solo-kolektyw

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony SOLO KOLEKTYW
All photos come from SOLO KOLEKTYW website

16 Responses to “SOLO KOLEKTYW ……..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. Agnesss September 10, 2013 at 1:20 pm #

    Znam KOLEKTYW bardzo dobrze, nie mogę oderwać zwroku od tych kolorrrrów 🙂

  2. Maryś September 1, 2013 at 10:14 pm #

    I mnie ujmują ich prace, oj bardzo mnie ujmują swoją energetyczna kolorystyką, swoim takim entuzjazmem i radością życia, aż chce sie JEŚĆ 🙂

    • kiosc September 2, 2013 at 10:56 am #

      Taka ceramika nadaje radości i optymizmu każdemu wnętrzu.

  3. mamjakty September 1, 2013 at 6:00 pm #

    jak zwykle doskonałe odkrycie! ceramika jest idealnie poszkliwiona, muszę się tego nauczyć:)

    • kiosc September 2, 2013 at 10:52 am #

      dziękuję. Dorota ma pracownię w Krakowie, może prowadzi też jakiś kurs ?

  4. Jagodzianka September 1, 2013 at 2:27 pm #

    O MATKO I CÓRKO, JAKIE CUDA! Te kubki, te kawałki owoców! Ten kropiasty talerz. Ta kolorystyka! MIÓD!

    • kiosc September 2, 2013 at 10:51 am #

      takie bogactwo kolorów i wzorów, że aż ciężko się zdecydowac na jedną rzecz

  5. dybka September 1, 2013 at 1:55 pm #

    Ale kolorowo! Świetnie wygląda 🙂

    • kiosc September 1, 2013 at 2:12 pm #

      Pewnie głównie fakt, że kolorowo przykuło moją uwage 🙂

  6. kudels September 1, 2013 at 1:51 pm #

    cholernie piękne i pewnie cholernie drogie :))

    • kiosc September 1, 2013 at 2:09 pm #

      myślę, że nie jest, aż tak źle 🙂 ceny są podane na stronie

  7. nationalek September 1, 2013 at 12:01 pm #

    Amazing 😉 Really interesting – po prostu szok! 😉

    • kiosc September 1, 2013 at 2:11 pm #

      super, że się podobają.

  8. Cleo September 1, 2013 at 9:56 am #

    Nie widziałam jeszcze tak interesującej i barwnej ceramik.
    Prezentuje sie wspaniale.

    • kiosc September 1, 2013 at 2:10 pm #

      Mam nadzieję, że nastęonym razem jak będę w Krakowie odwiedzę pracownie Doroty i pooglądam te wszystkie skarby na żywo

  9. Mo Bloguje September 1, 2013 at 9:50 am #

    Fajnym miejscem do kupowania (lub wymiany) ciuchów są też organizowane cyklicznie swapy, ale ja szczerze mówiąc jeszcze nigdy w ten sposó nie znalazłam nic dla siebie.

    Co do tych naczyń… Nie do końca moja estetyka, ale na pewno fajne i oryginalne. Mam parę znajomych osób, którym spokojnie mogłabym zamówić coś takiego na prezent.

Leave a Reply

