pillows – letters

2 Sep

Jest jeszcze kilka rzeczy, które wykonałam przed wakacjami, a nie zdążyłam ich Wam pokazać.
Te oto poduszki – literki, inicjały imion państwa młodych, zostały podarowane w prezencie ślubnym.

There are a few more things that I made before holidays and I haven’t showed them yet.
These letters–pillows, initials of the bride and groom’s names, were given as a wedding gift.

letters pillows

8 Responses to “pillows – letters”

  1. Paula September 12, 2013 at 8:00 am #

    Genialne do dzieciecego pokoiku!🙂

  2. marysza September 4, 2013 at 3:13 pm #

    literki wyszły cudnie! jakiś czas temu próbowałam (no niby uszyłam) zrobić literkę B, tylko taką grubszą.. i wyszło mi takie koślawe coś, że szkoda gadać! a miało być takie łatwe😀

  3. ola September 3, 2013 at 6:44 am #

    Baaaardzo piękne!:)

  4. kudels September 2, 2013 at 9:03 pm #

    śliczne!🙂 Twórcza duszyczko🙂

  5. Cleo September 2, 2013 at 8:39 pm #

    Super pomysłowe i kolorowe:)

  6. nationalek September 2, 2013 at 8:36 pm #

    Śliczne te literki! Od dawna zabierałam się do zrobienia takowych cudeniek ! Uszyłam nawet kilka, ale znacznie odbiegały od powyższych😀 Hahah🙂 Śliczne są🙂 Zapraszam na krótki powrót do szkoły na “Co w trawie piszczy”🙂 http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

  7. Magda Fou September 2, 2013 at 2:37 pm #

    boskie:)

  8. Duni September 2, 2013 at 12:22 pm #

    What a cute idea! I like how you tied them with the red heart🙂

Leave a Reply

